Tip: goedkope merkschoenen :D

Voor als je toevallig in de buurt zou zijn: In Knokke (België) zit een winkeltje, genaamd Ironie, dat uitverkoopt wegens stopzetting. Ze verkopen schoenen van merken zoals Prada, Gucci, Dior, Miu-Miu, etc, voor ¤90-¤150.
Het is nog altijd veel geld, maar het is geen ¤400-¤500 (wat je normaal gezien voor dat soort schoenen betaalt). Ze hebben wel nog vooral kleine maatjes toen ik er was…

Ik heb er Prada schoenen gekocht voor ¤115, ze waren normaal gezien ¤385. Dat is dus -70% ofwel ¤270 korting! :slightly_smiling_face:

(Ik maak dit topic niet met de bedoeling van een discussie uit te lokken, over dure schoenen bla bla bla, ik zeg het gewoon zodat -als je van plan zou geweest zijn om designerschoenen te kopen, maar je het geld ervoor niet had- je daar eens zou kunnen kijken.)

say whuaaaattt !!
ben volgende week aan zee , dan ga ik es kijken , thanks.
prada prada prada prada :drooling_face:

Wel tof dat je dat even meldt!
Maar zelf hoef ik die schoenen niet (heb er genoeg, te duur,…) en daarvoor rijdt ik ook niet naar de kust. Hoewel het wel cool zou geweest zijn als ik daar in de buurt zou wonen. Wat niet het geval is (Limburg)

OMG, ga zeker kijken of ik er kan komen!
Wanneer ben je er voor 't laatst geweest?

Bedankt voor 't melden!

Ja, ik woon in de buurt, en passeerde er toevallig en was meteen hyperenthousiast :stuck_out_tongue:

Gisteren. :slightly_smiling_face:
Ze hadden nog redelijk veel, maar het is wel een klein winkeltje en er komen veel mensen… Dus je zal snel moeten zijn! Ze hebben vooral nog kleine maatjes… Boven de 41 zal je niets meer vinden denk ik.

#is opeens heel blij met haar maatje 38#

djeeez. altijd pech hé, woon niet in belgië.

niks voor mij, maar handig voor andere meiden die dat wel leuk vinden! :grinning:

jammer, ik woon niet in belgie dus kan er ook niet zo snel 1 2 3 heen.

thanks foor de tip!

jammer dat ik niet in belgie woon. D:

Klinkt goed voor als ik eens inbelgie komt!

Alleen dat is zeker echt een soort outlet? Want ik denk dat de maat 39/40 wel schaars zal zijn … of niet?

Neen, de winkel is failliet. Ze sluiten binnenkort en daarom verkopen ze hun stock nu uit. Er komt niets nieuws meer binnen. Het is de collectie van deze zomer…
& maat 39-40 hadden ze nog veel, maar hoger niet.

ah, ik woon gewoon in Nederland :frowning_face: