Tip en handleiding voor krullend haar.

Ik ken veel meiden die krullend haar hebben en het altijd maar vast hebben omdat ze er absoluut niets mee kunnen. Ik was ook zo’n meid… Totdat ik mijn eigen manier ontdekten…:

Het werkt echt goed…
:bowing_man:

Tip uit ervaring.:

Wanneer ik lekker stijl (beetje golvend) haar wil. Dan doe ik er onwijs veel crème/ olie in. Daarna 2 vlechten en slapen tot morgen. als je heel lastig haar hebt: (Op de fiets haren in een vlecht en dan op school/werk losmaken.) Dat helpt bij mij altijd, maar het werkt niet als je er weinig crème/olie in doet werkt het niet…

Als je juist krullen wilt… Helemaal nat maken onder de kraan/plantenspuit/douche ect. helemaal uitkammen
daarna met een onzichtbare modellering crème er door heen gaan, niet te vergeten een beetje crème. Daarna met je handen krullen maken. En laten drogen

WAARSCHUWING: |

GEBRUIK ABSOLUUT GEEN EN OOK ECHT GEEN HAARDROGER. Het maakt je haar super pluizig.

Dat ligt er heel erg aan of je hitte-bescherming gebruikt en aan de manier waarop je het doet. Daarbij zijn hier al heel erg veel topics over.

Had je beter een blog van kunnen maken of in het krullen/haar topic kunnen gooien :slightly_smiling_face:

Tbh, veel mensen weten dit al.

Ten eerste is er een krullentopic en ten tweede is dit voor iedereen anders.
Als ik er heen veel creme of olie in doe, is mijn haar de volgende dag ranzig. Als ik mijn haar helemaal ga uitkmmen (ookal is het nat) beschadig ik mijn haar en kam ik alle krullen er zo uit dat het er niet meer uit ziet.