Tip - Bedelarmbandjes ¤0.99

nu bij de action bedelarmbandjes voor ¤0.99 :stuck_out_tongue_winking_eye:
je hebt verschillende kleuren, zwart, wit, zilver, bruin, bruin met goud, goud, roze &paars

post zo wel ff paar foto’s (:

Dat soort dingen liggen altijd bij Action …

Nou ik denk dat het tijd wordt voor het algemene ‘Actionaanbiedingen’ topic want ik word helemaal gek van al die topics. Wat zeggen jullie, ja of nee?

Ja, zeker als iemand de begin post dan bijwerkt met alles dat zou wel handig wezen

Eigenlijk zou ik zeggen ja; ik word ook gek van al die topics.
Maar ik denk niet dat dit echt gaat werken. Mensen gaan het toch daar niet inzetten, vrees ik. Als ik iemand was die iets leuks en goedkoops spot bij Action denk ik niet (als ik een topic erover wil maken) Hmm misschien is er wel een algemeen topic van? Naaah…

Maar, ik vind dit topic wel onzinnig. Ja die van de jeanslegging was een echte tip. Maar dit soort dingen liggen daar altijd, en de kwaliteit is vaak nul.
En verdere Action acties heb ik nog niet gespot hier?

Maar dan moet wel iedereen daadwerkelijk daar de ActionActies (haha) in gaan plaatsen en ik denk gewoon niet dat iedereen dat doet :astonished:

ik ben benieuwd naar de foto’s ^^

sorry hoor?
weetje wat laat ook maar ik open geen topics meer hier.
open ik een x wat krijg ik meteen dat ligt daar altijd hoor?
nou ja ik zie het anders wel voor de eerste keer, en er zijn altijd meisjes die daar gebruik van kunnen maken toch?

een algemeen topic, ik stem op ja(:

Juist bij dat soort winkels liggen dat soort dingen voor een prikkie. Haarbanden, elastiekjes, armbandjes, zonnebrillen… Ligt er altijd voor nog geen eens een eurootje. Zo ook bij Big Bazar, Zeeman, Xenos, Blokker weet ik het o.O

Je kan wel lekker overdrijven, zeg :ninja:

iedereen die dat niet doet gaat gewoon het topic van dicht. net als bij de andere algemene topics. dat duurt ff voordat iedereen die kent en er aangewend is maar op den duur werkt het wel

voor de mensen die wel geïnteresseerd zijn.
trouwens ze kunnen 3x om je arm zeg maar;P

http://i37.tinypic.com/6dtnuq.jpg

zwart

http://i34.tinypic.com/25zm3q1.jpg

bruin met goud

http://i36.tinypic.com/21dn821.jpg

wit.

Ik vind een algemeen acton topic wel handig. Er zijn altijd wel hebbedingetjes daar en kan je dat gelijk met iedereen delen. Dat action altijd bedelarmbandjes heeft klopt wel, maar niet altijd dezelfde.

Algemeen action topic :headbang2

OMG bedankt voor de tip! :bowing_man:
ik zocht ze eigenlijk al een hele tijd, maar waar ik ze vond waren ze zo duur enzo!
en d’r zit een action bij me in de buurt! :’)

ja ik zeg daar toch ook niks van, maar die bedelarmbanden zijn er ook nog pas hoor het is niet dat ze daar al lang liggen en dat ik dacht van nou laat ik een een topic openen voor iets wat er al lang ligt.

ze hebben allemaal dezelfde bedeltjes ofniet?

nee,de 1 heeft van die houten dingen en de ander weer boedda, hartje, anker, vis, sleutel etc. verschilt per kleur denk ik?

o oke :grinning:

Ik ga binnenkort maar eens naar de action.

Oke wie maakt 't algemene aan (als we die openen)?

jij? ik? iemand anders? maak mij niet uit xD