Tip: ¤50 Zalando shoptegoed voor ¤20!

Misschien dat velen van jullie het al weten, maar voor degenen die het nog niet weten: Op Marktplaats kun je voor ¤20 een tegoedbon van ¤50 kopen, om uit te geven bij Zalando. Hiermee bespaar je dus ¤30! Let op: deze actie is dus van Marktplaats zelf, en niet van particuliere verkopers, het is dus geheel betrouwbaar. Wees er trouwens wel snel bij, want de actie verloopt vanavond 00:00 geloof ik.

Voor de mensen die hier al gebruik van hebben gemaakt, kreeg je dan gewoon een mail met een code ofzo? :slightly_smiling_face:

KLIK

Ik zit zelf trouwens heel erg te twijfelen of ik het zal kopen, want het scheelt natuurlijk wel 30 euro. Maar aan de andere kant, vóór die actie er was, was ik ook niet van plan om daar iets te kopen, en dan nu ineens wel? het is toch weer 20 euro, haha.

Ik koop er nooit schoenen :stuck_out_tongue:

ik vind die reclame alleen al zo idioot dat ik daar dus nooooit schoenen zal kopen… en zo goedkoop vind ik het niet die schoenen van zalando…

Nee klopt, ik vind eigenlijk ook geen leuke schoenen, maar die actie geldt voor alles dus ook voor de kleding en ik heb een heel leuk blousje gezien voor 35 euro, wat ik er normaal niet voor zou betalen, maar dan kan ik daar nog iets van 15 euro bij doen en hoef ik totaal maar 20 euro te betalen voor iets wat normaal 35 is en dan krijg ik er ook nog iets bij t.w.v. 15 euro! Volgen jullie me nog? :grinning: haha

ohh thanks, ik ga denk ik bullboxer wedges bestellen!

Dat heb ik ook. Gruwel echt van die reclame.

Heb je dat tegoed al gekocht dan? :slightly_smiling_face:

oeh
ze hebben daar wel hele leuke vans die ik wil kopen ;s
maarja men moeder is niet thuis die moet dan toch meebeslissen…

aaah waarom zijn er geen leuke vans meer in mijn maat? ;o

Oehh… ga even kijken of ik wat leuks zie!
Bedankt voor de tip!

Leuk!
Ik wilde net schoenen van precies vijftig euro bestellen,
zie ik alleen net dat ze in mijn maat zijn uitverkocht… *zucht*

Toch bedankt voor de tip!

Ohw wacht, je moet sws min. 51 euro besteden haha!

die bon kan je maar tot 00.00 vanavond kopen,
maar besteden kan tot april!

bedankt voor de tip

oh ik ben ook benieuwd of je dan een code krijgt en hoelang dat die code dan geldig is enz…

wil ik die tegoedbon kopen is er een technisch probleem…

Ik heb altijd zo’n godsgruwelijke hekel aan die reclame van Zalando op tv.

Stond er wel vermeld… dacht tot april uit mijn hoofd!

Ik heb hem!