Tinteling

Okee misschien is dit wel een super domme vraag daarom stel ik het ook op girlscene… lekker anoniem ^^ en heb geen idee aan wie ik het anders moet vragen.

Maargoed ik was een keer met een jongen bezig en ik was hem aan het aftrekken en alles (ogod ik voel me best wel ordi als ik hier zo overpraat) en hij wilde ook bij mij, maar ik was ongesteld dus dat kon eigenlijk niet. maar elke keer als hij mijn onderbruik aanraakte ging er echt helemaal zo’n tinteling een soort kietelen maar dan erger t voelde niet slecht ofzo maar ik had wel helemaal zo’n reflex dat ik daarvan terug deinsde.
Maar was is dit gevoel precies?

Je bent gewoon geil.

Ghehe x]

hah okee ja dat dacht ik al, maar (dit was ik in het bericht vergeten te zeggen) ik heb 2 jaar geleden een blinde darm ontsteking gehad, dus ik heb op die plekken 3 littekens zitten
en eens in de zoveel tijd voel ik die dan net zo ongeveer tintelen. Dus ik dacht dat dit misschien nog gevoelig was ofzo (ookal had ik daar al een tijdje geen last meer van gehad)

Oh oke, tja dan zou ik het niet weten om eerlijk te zijn…

haha het klinkt niet alsof het wat met die littekens te maken heeft. ik denk dat je gewoon opgewonden was.

euh nou toen was ik daar nog niet echt mee bezig, en het was soms ook toen ik nog in het ziekenhuis lag. De doktoren zeiden dat het kwam doordat zenuwen waren doorgesneden maargoed ik zie de volgende keer wel;p
maar hebben jullie dit dan ook? vind het nml een beetje lastig om met vriendinnen over te praten haha

Dat heb ik altijd?
Ik ben echt geen nymfomaan ofzo, ik kan er gewoon niet tegen als iets mijn onderbuik aanraakt. Is helemaal niets seksueels.
Ik vind het ook echt een rotgevoel.

dat is niet raar ofzo dat heb ik al ik met mijn vingertoppen daarover heen ga
heeft niks met geil zijn te maken volgensmij

Hm ja als je je zenuwen hebben doorgesneden zou kunnen.
Ik heb een zenuwbeschadiging opgelopen bij een ongeluk een aantal jaar geleden en op die plek voel ik ook weleens rare tintelingen.

Dat heb ik ook hoor, als m’n vriendje m’n onderbuik aanraakt of soms als ik zelf er langs ga ofzo…
Ik denk niet dat het iets met je littekens te maken heeft!

jammer van je ongesteldheid…

Hahaha :’)

volgende x beter, :smirk:

hehe heb ik oook,
alleen ik vind het kietelen:P

ik heb dat ook, tenminste onderbuik, bijna tegen mijn heupbeenderen… een heel gevoelige plaats… zou ik niet mee inzitten :slightly_smiling_face:

hoop dat je begrijpt waar ik bedoel

Mijn halve lichaam is zo gevoelig haha, en ze hebben het altijd veel te snel door hoe ze me daarmee kunnen treiteren :slightly_smiling_face:

ik heb het ook weleens gehad,
dat ik gewoon terug shockte zegmaar.
en dat hij dan dacht van doe ik je pijn? maar dat wasniet,
het soms wel gevoelig en soms weer niet dusja.