Tindermatch getrouwd geweest.

Verwijderd.

Hmm lastig… Je weet natuurlijk nooit zeker of hij je ziet als liefde of als uitweg/afleiding, want als dat zo is heeft hij het zelf hoogstwaarschijnlijk niet door.

Je geeft zelf aan dat je niet zit te denken aan een relatie… Maar waaraan dan wel? Als je toch geen relatie wil, dan heeft daten ook weinig zin of zie ik dit nu helemaal verkeerd?

Zou er gewoon naar vragen, of hij al klaar is voor een nieuwe serieuze relatie en zijn vorige relatie al helemaal ‘afgesloten’ heeft. Verder zijn er zoveel mensen die gescheiden zijn of eerdere relaties hebben gehad, daar moet je je niet door weerhouden.

Ik denk dat na 7 jaar een relatie (en zelfs een huwelijk) het wel erg snel is om na 7 weken te gaan daten, dus er is een kans dat je een rebound bent.
Ik zou er op de volgende date naar vragen, laat blijken dat je hem echt heel leuk vindt maar dat je wel een beetje zekerheid wilt en gaan rebound wilt zijn. Het is wel een goed teken dat hij moeite voor je doet.

Nee ik bedoelde het niet van dat ik zelf geen relatie wil, maar dat ik het gewoon echt rustig aan wil doen en niet gelijk een relatie wil na een paar weken :slightly_smiling_face: daar ben ik al eerder de mist mee in gegaan. Uiteraard zou ik wel een leuke relatie willen. En dat is ook de reden dat ik hem niet gelijk voor het blok wil zetten met: ben je klaar voor een nieuwe relatie? Maar het gaat er meer om dat ik iets wil beginnen met wel wat serieuzere gedachten, geen scharreltje voor even. Maar ik denk dat ik dat nu gewoon nog even in het midden laat.

En ja ik vind het ook best tegenstrijdig, maar aan de andere kant… hij woont een uur bij mij vandaan en is wel even met de taxi naar mijn stad gekomen en heeft me thuis gebracht terwijl dat juist de andere kant op was waardoor hun NOG langer moesten rijden. Zaterdag moet hij ook weer een uur rijden en datdoet hij wel weer even. Maar die 7 jaar… ja het knaagt wel. Al is het geen typische klootzak if you know what i mean. Een hele lieve jongen.

Maar dat is uit gegaan omdat ZIJ was vreemgegaan, dus niet door zijn schuld. Door dat uit te maken laat hij zien dat hij het daar niet mee eens is, dus opzich is hij wel een goede jongen!!

Ik zou gewoon kijken wat het wordt, en ernaar vragen als je twijfelt, dan kom je het verste

Ik zou het juist zien als iets positiefs, dat hij niet om de haverklap een nieuwe vriendin heeft en dus wss trouw is :slightly_smiling_face:

Ik zou sowieso een beetje rustig aan doen, je bent allebei net uit een relatie (jij wel uit een kortere dan). Maar inderdaad, zij is vreemdgegaan dus ja…

Ja idd…

ik ben dan altijd gelijk zo negatief weetje. Zo van: “ja het is niet zijn keuze geweest dat zij vreemd is gegaan dus als dat niet was gebeurd dan hadden ze nog samen geweest” of: “spreekt hij wel de waarheid? Misschien wilde hij wel verder maar ging zei dr alsnog vandoor met haar affaire” want ze is nu met die andere gozer. Ik moet echt mn mindset gaan veranderen.

Ik snap wel dat je twijfelt, maar ik zou gewoon met hem om blijven gaan, maar niet te veel verwachtingen hebben. Dan kan het alleen maar meevallen. :slightly_smiling_face:

Ik keek net op tinder om te kijken of hij online was geweest. Hij was een uur geleden online geweest. Ik vroeg toen of hij nog op tinder zat waarop zijn antwoord was: ja, ik keek of jij online was geweest… heel eerlijk dus. Toen gaf ik ook toe dat ik keek of hij online was geweest. Ik zei dat ik er eigenlijk ook niks van verwachtte, van ons. Hij zei: Jij bent er ook vrij in toch. Als t zo moet zijn is het zo toch. Dan kan tinder er niks aan veranderen.
Hij reageerde er verder niet op maar het gesprek ging over een ander onderwerp verder. Eerlijkgezegd heb ik nu dus het idee dat het gewoon om een scgarrelperiode gaat aangezien hij zegt “dat ik er ook vrij in ben”. Lekker makkelijk.

Hm ja dat kan zijn. Maar aan de andere kant zeg jij ook dat je er niks van verwacht. Dus misschien zegt hij het dan juist wel om een beetje z’n ego hoog te houden?

Dit. Of dat hij het zegt omdat hij niet opdringerig wil overkomen.

Jij wil hem niet voor het blok zetten met relatievragen, misschien hij jou ook niet he.
Ik zou het gewoon rustig aan doen en er een gezellige tijd van maken, dan zie je het vanzelf wel toch? :slightly_smiling_face:

Precies, die serieuze relatie dat komt later wel. Of je praat er wel met hem over, dan weet je meteen waar je aan toe bent. Maar dan wel face to face.

Ja zaterdag zien we elkaar, who knows.
Ik denk overigens dat jullie gelijk hebben! Hij wil zich nket kwetsbaar opstellen. Just like me…
want we zijn er een beetje omheen aan het draaien nu op de app, tis best akward, maar grappig akward.
ik wil gewoon overkomen als een sterke vrouw, zelfde geldt (waarschijnlijk) voor hem.

[18:38 07-10-2014] 'Demi: Haha nee, het is niet erg belangrijk. Niet om over de app te bespreken in ieder geval. En ook niet over de telefoon voordat je me straks gaat bellen. Never mind. We zien idd gewoon wel hoe het loopt. Geen (on)bewuste gedachten proberen te hebben. Ik vind je leuk dat dan weer wel.
[18:55 07-10-2014] jongen: Dan laten we het rusten, ik vind een leuke tijd hebben t belangrijkst, en wat daar uit voort komt zien we samen wel toch
[18:56 07-10-2014] jongen Maar ik vind jou ook leuk… Daar bind ik ook geen doekjes om
[19:04 07-10-2014] 'Demi: Wordt gezellig zaterdag
[19:11 07-10-2014] jongen:Haha weet ik zeker😌

Dus het zal wel goed zitten, ik ben gewoon zo bang om weer gekwetst te worden. Om een rebound te zijn. En nu heb ik ook echt lichtelijk het gevoel om het af te kappen omdat ik niet wil dat dat gebeurd. Maar ik weet ook dat je nooit een kans maakt als je wegrent voor dingen.

En nog een toevoeging: het is erg gemakkelijk om te zeggen: “ja gewoon een leuke tijd hebben”
Maar als je gevoelens voor iemand krijgt/hebt dan is je tijd met hem niet meer “gewoon” en zit diegene vaker in je hoofd.
Kriebels in je maag… veel contact… en natuurlijk geniet je dan, maar zodra je gevoelens opduiken zal automatisch je onzekerheid ook opspelen.
En toch vind ik het gezegde “gewoon genieten van jullie tijd samen” een beetje oneerlijk omdat je altijd van te voren een doel hebt waar je naartoe werkt met genieten maar ook met onzekerheden.

Volgens mij is nu wel duidelijk dat hij jou leuk vind toch :grinning: Ik snap wel dat hij niet te snel wilt gaan en niet nu al beloftes wilt maken. Hij komt zelf ook net uit een relatie en heeft misschien ook geen zin om meteen weer in zo’n tijd met onzekerheden te leven.

Ik snap trouwens precies wat jij bedoelt. Ik werd tijdens mijn relatie ook gek van onzekerheid en was uiteindelijk (na een paar maanden, dat wel) zelfs blij dat ik weer vrijgezel was.