Tinderguy, help?!

Halloootjes,
Ik zit weer in een dramatische jongenscrisis en ik heb uiteraard hulp en advies nodig om deze lastige periode door te komen.
Oke, blablabla lang verhaal kort, ik heb een jongen een aantal maanden terug op tinder leren kennen (haha ja tinder geen leven) maar hij was knap en leuk dus ik gaf mijn nummer. Het was eerst wat onserieus gebabbel op whatsapp, maar toen besloten we een keertje in het echt afspreken wat erg gezellig was en ik was natuurlijk meteen helemaal verliefd want hij bleek best lang en rook erg lekker.

Nou een tweede date volgde en het was weer heeel gezellig, ik vond m erg leuk en hij toonde veel intresse maar tot mijn teleurstelling zoende we niet - oke jammer, kan gebeuren, misschien volgende date? - tijdje daarna stelde hij(!) alweer een derde date voor, goed teken dus, wat dus alweer aankomend weekend is, maaaar klein dingetje: tot ongeveer een week geleden toonde hij veel intresse, begon vaak een gesprek en sindsdien niet meer zo… hebben al een paar maanden bijna elke dag geappt over ons dagje etc. en nu hoor ik al een paar daagjes niks van hem. Hij is duidelijk niet door de wc gevallen want online is die dus wel gewoon. (ja ik ben een stalker) Ik ga natuurlijk niet alweeeer het gesprek beginnen, want dat heb ik de afgelopen keertjes gedaan dus ik neem aan dat het nu zijn beurt is.

Vraag: WAT MOET IK DOEN :face_with_raised_eyebrow: Beginnen over de date aankomend weekend? Moet ik t initiatief nemen en onze date gaan plannen aangezien hij spontaan van 100% intresse naar complete silence is gegaan? Of hard to get doen? hellup.

Ik vind het hele bijhouden wie welk gesprek begint en hoe vaak toch een beetje kinderachtig. Kijk, als hij nou heel droogjes reageert (of je negeert) als je hem iets stuurt dan betekent dat inderdaad dat je het even af moet wachten of er ook van hem initiatief komt, maar als jullie leuke gesprekken hebben ondanks dat jij ze begint zie ik geen reden om daarmee op te houden.
Een mogelijkheid is ook dat hij denkt: date is gepland (jullie hebben zelfs al een dag lees ik?), toppie, zien we elkaar dan. Is ook niet zo’n gekke gedachtengang. Dus als jij hem voor die tijd wil spreken: doen. Maar aangezien hij de date voorstelde hoef je je denk ik geen zorgen te maken.

Zo’n jongen ken ik ook :flushed: Je date is gepland, dat is sowieso al fijn toch?
Ik zou hem voor die tijd niet appen met onnodige redenen, want straks denkt hij misschien dat je hem stalkt :slightly_smiling_face:

Als hij de dag vóór de date nog steeds niks heeft laten horen, zou ik hem een appje sturen en vragen de date nog doorgaat. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Dit idd. Wie weet appt hij tussendoor alsnog wel. Ik snap je frustratie helemaal, maar het enige wat je kunt doen is afwachten of hem appen. Hopelijk komt het goed!

Misschien is hij op dit momentjes eventjes druk, niet druk maken!

Ik zou gewoon een gesprek beginnen. Al die tijd dat hij stil is, ben jij ook stil. Het werkt twee kanten op. Wie weet speelt er nu wel iets waardoor hij is afgeleid. Of hij test jou of jij nog interesse heb in hem. Wie weet? Als je nou een gesprek begin kom je er misschien achter :wink: