Tinderdate help!

Hoi allemaal,

Ik moet even mijn verhaal kwijt, een tijd terug ben ik begonnen met tinder eigenlijk voor de grap. Maar ik kreeg contact met een hele leuke jongen. Ben ik 2 weken geleden op date geweest, het was echt super gezellig en de tijd vloog zo voorbij (lijkt mij een goed teken). Toen we afscheid namen zei hij dat hij het gezellig vond en dat die op 2e date wou ( ik helemaal blij). Toen hij thuis was appte toen zei hij nog een keer dat die het gezellig vond en toen zei die weltrusten met van die kuspoppetjes. de dag erna de hele dag niet geappt, toen ben ik in de avond begonnen hij bleek druk te zijn met school, dat begreep ik wel. de volgende dag weer niks gehoord ben ik weer het gesprek begonnen, wel leuk geappt maar hij was nog druk met zn opdracht van school. Ik had een klein gevoel dat het opeens allemaal van mijn kant kwam, toen heb ik de volgende dag (woensdag) niks gestuurd om te kijken of hij een keer het gesprek ging beginnen. niks gehoord die woensdag… Donderdag de hele dag ook niks, stuurde ik een snap dat ik ging slapen. kreeg ik wel weer weltrusten met 2 kuspoppetjes zeg maar…
Sinds die donderdag helemaal niks meer gehoord :frowning_face: nu is het al bijna 2 weken geleden dat ik iets heb gehoord. Ik snap er niks van, ik vind dat je dan niet moet zeggen dat het gezellig was en dat je op 2e date wou…
Ik moest dit verhaal even kwijt, misschien hebben jullie het zelfde mee gemaakt? of advies?

Het is Tinder… Over het algemeen nemen de mensen dat niet zo heel serieus. Ik denk dat hij gewoon een leuke avond heeft gehad en meer niet. Wel heel jammer… Ikzelf heb dat ook al meegemaakt met een jongen van Tinder.

Zou nu verder ook geen energie meer in hem steken.

Jammer, maar ik zou geen energie meer in hem steken inderdaad… Maar wel raar dat hij zei dat hij wel een tweede date wilde enzo en nu niets meer van hem laat horen.

aaaai, herken ik. Ook weleens meegemaakt met een jongen. Zo zijn jongens soms wel moet ik zeggen. Als hij wel nog een date wil, dat laat hij binnen twee weken iets van zich horen. Anders zou ik hem loslaten en gewoon verder zoeken als ik jou was :slightly_smiling_face:

Heb dat zelf ook wel eens meegemaakt met jongens via tinder. Eerst zeggen dat ze op een tweede date willen en daarna ineens te druk hebben en niks meer appen. Dan weet ik zelf voortaan al genoeg.

Ik zou er geen energie meer insteken en lekker verder gaan! Genoeg andere leuke jongens.

Nu klinkt het alsof alleen jongens zo doen. Maar ik heb mij hieraan ook schuldig gemaakt. De date was heel gezellig enzo, en ik zou hem best nog eens willen zien. Maar toen ik nu ging denken, kwam ik erachter dat hij toch niet in mijn straatje paste. Alleen heb ik hem wel via app verteld dat er toch geen tweede date in zit.

Ik ben wel eens die jongen geweest in een tindersituatie. Later toen de date bezonk kwam ik er toch achter dat ik hem niet zo leuk vond als gedacht, ik communiceerde dat toen ook naar 'm maar niet iedereen doet dat. Uiteindelijk zien veel mensen het toch “maar tinder”.
Niet te persoonlijk opvatten!