Tinder

Hoi, ik ga proberen om het zo kort mogelijk te houden.
Ik heb een beetje twijfels over mijn vriendje. We hebben elkaar leren kennen via tinder en zijn dan in het begin van het schooljaar een maand samen geweest, toen heeft hij het uitgemaakt omdat hij twijfels had.
Een maand geleden vroeg hij dan of ik nog eens langskwam (we zijn wel heel de tijd blijven chatten tijdens de break up) en toen heeft hij dus gevraagd of ik hem nog een kans wou geven. Nu is hij altijd heel lief, maar hij heeft ondertussen gezegd dat hij met een aantal andere meisjes gekust (en meer) heeft in die 2 maanden dat we niet samen waren. Op zich geen probleem want het was gedaan tussen ons. Maar hetgeen wat ik wel storend vind is dat hij nu nog steeds op tinder bezig is. Alleen swipen zou ik niet erg vinden, maar toen hij aan het douchen was heb ik stiekem in zijn gsm gekeken (dat had ik niet mogen doen, dat weet ik) en hij chat dus heel de tijd met hetzelfde meisje en hij wou al voor wij terug samen waren met haar afspreken en hij vraagt nu nog of ze eens tijd heeft.
Ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken omdat hij altijd lief is als we samen zijn, maar ik heb nu ren beetje het gevoel dat ik maar voorlopig ben tot hij iemand anders heeft gevonden.

Tsja, ik vind het opzich niet iets heel raars dat je in je vriend zijn telefoon kijkt. Mijn vriend en ik hebben ook vaak genoeg elkaars telefoon in handen.
Als ik jou was zou ik gewoon tegen hem zeggen dat je hebt gezien dat hij met een ander meisje praat en dat je dat niet fijn vind.
Ik vind het niet bepaald oké dat je, als je een relatie hebt, nog steeds op Tinder zit. Ookal is het alleen swipen, ik zie de meerwaarde er niet van, die tijd kun je beter in je relatie steken. Hiermee mag je hem best confronteren.
Dat hij in tussentijd met andere meiden heeft gezoend, dat moet je maar voor lief nemen, dat is nou eenmaal gebeurd.

Dat zoenen daar heb ik eigenlijk ook geen problemen mee. Het is gewoon een beetje in combinatie met tinder

Ik zou aan hem vragen of hij nog Tinder gebruikt en aangeven dat je het niet zo prettig vindt. Het is aan hem om dat serieus te nemen of niet. Ik zou het niet prettig vinden als ik hem een tweede kans zou geven en hij deze niet serieus lijkt te nemen.

Mij lijkt het het beste om eerlijk te zijn. Vertel hem dat je in zijn telefoon gekeken hebt en dat je weet dat dit niet oké is, maar dat je toch gezien hebt dat hij nog op Tinder bezig is. Kijk hoe hij reageert. Als hij gelijk in de verdediging schiet is dat natuurlijk geen goed teken, want dat betekent dan waarschijnlijk dat hij weet dat hij fout zit. Ik vind dat je hier open met hem over zou moeten kunnen praten.
Succes! X

Ik keek vroeger ook in m’n ex z’n mobiel en voelde me dan altijd suuuuuper schuldig. Ik dacht namelijk zo: ‘Ook al doet hij dingen fout (!!!) dan nog moet ik van zijn spullen afblijven’ Ik mocht ook niet aan z’n mobiel komen en hij had later extra een wachtwoord op z’n computer gezet die je te zien kreeg bij het opstarten…

NU denk ik daar anders over. Ik mag bij m’n vriend gewoon z’n mobiel pakken… hij de mijne ook. Waarom? Omdat we niks te verbergen hebben.
Ik weet niet hoe jullie dit zien maar ik vind het juist fijn om zo’n open relatie te hebben. Dat geheimzinnig gedoe…

Maargoed. ALS je zou toegeven dat je in z’n mobiel hebt gekeken en hij springt in de slachtoffer rol [WAAROM KIJK JIJ IN M’N MOBIEL?!?] dan zegt dat naar mijn menig al heel veel. Want het is helemaal niet oke om een meid van Tinder te vragen of ze tijd heeft om af te spreken, als je een relatie hebt! Dat weet hij ook heel goed… En als hij dan de schuld bij jou neerlegt, laat het alleen maar zien dat hij geen goede bedoelingen had bij het afspreken.
Als je niet wilt zeggen dat je in z’n mobiel hebt gekeken, dan kun je idd vragen of hij nog op Tinder zit. Zegt hij ja; zeg dan dat je dat liever niet hebt en waarom niet. Zegt hij nee; dan weet je dat hij een leugenaar is.

Misschien moet ik het inderdaad zo vragen. Maar hij heeft ook al tegen mij gezegd dat hij tinder enkel gebruikt om mensen te leren kennen niet om een relatie/ seks te zoeken dus hij gaat vinden dat ik overdrijf :confused:

Tsja… lastig dit. Het is aan jou om er over te gaan praten of niet.
Als je er over gaat praten kun je zeggen; ‘Je weet dat de meeste mensen op Tinder op zoek zijn naar een relatie en niet om vrienden te maken. Ik voel me niet comfortabel als je op die app blijft.’ etc. etc.
Misschien dat hij er dan wat meer begrip voor heeft. Hij moet ook naar jouw gevoel luisteren en het is en blijft een dating app :’) Ik zou er ook niet gelukkig van worden als mijn vriend dat zou doen…

Ben ik de enige die vooral struikelt over het ‘‘heb je nog tijd?’’ gedeelte?
Mijn vriend heeft ook een meisje leren kennen via Tinder. Daar toen mee afgesproken. Dat klikte niet. Daarna heeft hij mij leren kennen op Tinder. Hij heeft uit zichzelf al het contact met dat meisje verbroken omdat hij dat wel zo netjes vond voor mij. Terwijl dat van mij helemaal niet had gehoeven.

Long story short: Waarom the fuck vraagt haar vriend aan dat meisje of ze nog tijd heeft.

Omdat hij mensen wilt leren kennen. Maar nee, ik ben het met je eens.
Dit interpreteer ik als een gevalletje ‘vrouwen leren kennen’, tenzij hij ook op mannen zoekt?

Ook nieuwe mensen blijven leren kennen via een datingapp als je net een relatie hebt, is niet goed.

En jij gelooft dat? :’)
Heeft hij bij die tindermatches ook mannen zitten dan?

Nee eerlijk gezegd geloof ik niet dat hij enkel nieuwe mensen wil leren kennen. Daarom voel ik me er ook zo slecht over. (ik wist niet eens dat je als man ook naar mannen kon zoeken :/) Ik ga het er met hem over hebben na het weekend. Want het lijkt me beter om dat niet per sms te doen of als zijn vrienden erbij zijn :slightly_smiling_face:

Haha ja snapje. Hij kan ook andere mensen leren kennen dan dat ene meisje wat hij nou net op Tinder heeft moeten vinden.

TS ik vind trouwens dat je hier nog heel rustig onder blijft.

Ik was niet echt rustig toen ik het zag :wink:, maar ik ga niet meteen het slechtste denken en ik blijf hopen dat het niks is :slightly_smiling_face:
Hij wil me trouwens wel voorstellen aan zijn ouders…

Het is ook het beste om rustig te blijven want dan kan je er beter over na denken. Totale hysterie brengt alleen maar nog meer ellende. Ik zou het er op een kalme toon met hem over hebben, maar wel duidelijk maken dat je dit niet pikt.