Tinder/school liefde

Hoi,
ik had een tijdje geleden voor de grap tinder aangemaakt. Nu gebruik ik tinder niet serieus maar kijk ik af en toe of er nog leuke jongens voorbij komen en of zij mij liken. Ook had ik een tindermatch met heel veel gemeenschappelijke vrienden maar ik kende hem niet. Tot ik dinsdag naar school ging… Toen bleek dus dat ik bij mijn geweldig knappe tindermatch in de klas zat… Eerst vond ik het best wel awkward en alles maar hoe meer lessen er voorbij gingen hoe leuker ik hem begon te vinden. Ik heb nooit echt met hem gepraat omdat ik dat niet echt durfde maar hij komt super aardig over in de klas. Hij is dus ook echt heel knap. Alleen het probleem is dat ik op school best wel stil ben omdat ik de meeste mensen op school eigenlijk niet mag en me dan ook niet echt op mijn gemak voel. Hij daarentegen is best populair. Ik ben bang dat hij daardoor denkt dat ik niet interessant ben terwijl ik echt heel anders ben buiten school. Maar ik vind hem best wel leuk en hoop echt heel erg dat hij me ooit leuk gaat vinden.
Heeft iemand misschien tips waardoor ik wat meer opval in de klas en misschien wat flirttips voor de niet al te dappere personen onder ons? :stuck_out_tongue:
Xx

Stuur hem nog eens een berichtje via Tinder/WhatsApp, misschien gaan jullie hierdoor in de klas ook wel wat meer praten, of kan je voorstellen om eens af te spreken. Ja, dat is eng, maar nooit geschoten is altijd mis. :wink:

Of probeer in de pauze een keer een praatje met hem te maken. (:

Denk maar zo: hij heeft je niet voor niks geliked (noem je dat zo? :stuck_out_tongue:) Ik snap je, ik voel me ook totaal niet op mijn gemak op school en ik heb dus ook zoiets met een jongen … wacht wel tot ik hem een keer met uitgaan tegenkom, haha.

Ik voel me ook precies hetzelfde op school zoals jij je omschrijft, alleen geen leuke jonge in m’n klas. Heb je z’n nummer?

Heb op tinder ook nog niet met hem gepraat. Zijn telefoonnummer zou wel op onze doorbel lijst moeten staan maar misschien een beetje raar als ik dan uit het niks met hem begin te praten.

GA MET HEM PRATEN

Ga je vooral niet anders gedragen dan je werkelijk bent. Dit kun je namelijk niet lang volhouden en je zal uiteindelijk door de mand vallen. Je zou gewoon een keer op school een gesprekje met hem kunnen beginnen over koetjes en kalfjes. Ik hoop dat deze tip helpt en veel succes!

Haha, ik zou nu echt op tinder een gesprek beginnen. ‘Hee, zit ik niet toevallig bij jou in de klas?’ :smirk:

Oké ik zeg nu wel zo leuk ‘ik zou’ maar stiekem zou ik het denk ik zelf ook niet durven in zo een soort situatie.

Ik snap dat ik met hem moet praten alleen ik ben daar niet zo goed in met jongens :cold_sweat: Gesprekken vallen vaak stil, ik kom niet uit mn woorden of mn stem wordt opeens helemaal hees.
Iemand misschien nog tips daarvoor?
@thinkingaboutyou ja haha dat zou ik ook wel willen maar denk toch niet dat dat ooit gaat gebeuren haha

vraag hem een keer in welk lokaal jullie moeten zijn ofzo

tnx