Tinder match met facebookvriend

Hallo allemaal!

Dit is een berichtje gericht aan de mensen die verstand hebben van Tinder.
Ik heb de app wel maar gebruik het eigenlijk nooit, tot gisteren. Ik word normaal gematched aan vrienden van vrienden op facebook of gewoon onbekenden met evt. zelfde interesses. Nu werd ik gister echter aan een ex van mij gematched terwijl ik hem op facebook als vriend heb! Weet iemand hoe dit kan? Is het normaal dat je ook wel eens aan je eigen facebookvrienden wordt opgekoppeld? Of heeft iemand ons dan waarschijnlijk gematched via die matchmaker?

Ik hoop dat iemand me dit kan uitleggen, want ik ben nu wel heel nieuwsgierig geworden!

Ik snap niet hoe je gematcht wordt, want via tinder bepaal je zelf of je gematcht wil worden aan iemand of niet. Ik ben wel al verschillende mensen tegen gekomen op tinder die ik op fb gewoon als vriend heb dus het kan wel gewoon dat je hem daar tegen komt.

Ja verkeerd verwoord! Ik bedoelde gekoppeld ipv gematched :wink: dankjewel voor je reactie!

Je kan met iedereen gematcht worden tinder weet niet wie jou ex is of niet.

Goh, het ging me er meer om dat ik met een facebookvriend was gekoppeld. Dit had ik nog nooit eerder gehad.

Ik kwam een keer een oud klasgenootje tegen met wie ik bevriend ben op Facebook. Maar hij was wel de enige van m’n vrienden die ik ooit tegen gekomen ben.

Ik heb wel vaker gehad dat ik facebook vrienden tegen kwam:)

ik heb nog nooit gehad dat ik mn facebook vrienden tegenkwam, wel gewoon mensen waarmee ik gemeenschappelijke vrienden heb