tinder jongen

heyy meiden!

ik heb via tinder een hele leuke jongen ontmoet die redelijk dichtbij woont, en we hebben een aantal dagen gepraat via whatsapp maar nu vraagt hij dus om wat te gaan doen, en gaan we waarschijnlijk naar de bioscoop en dit vind ik heeel leuk maar omg ben echt zenuwachtig want ik heb hem nog noooit in het echt gezien.
normaal ben ik niet echt verlegen ofzo en als ik iemand goed ken ben ik juist altijd heel druk en praat ik veel…
maar wat moet ik nu allemaal gaan zeggen tegen iemand die ik nog nooit heb gezien
eigelijk heb ik nu alweer zin om af te gaan zeggen omdat ik zo nerveus ben
hellp waaah

hetzelfde als wat je op tinder tegen hem zegt…

Ik denk dat dat allemaal vanzelf komt. En, je gaat naar een film. Lijkt me dat je dan stil bent :stuck_out_tongue:

Maar zeker niet afzeggen omdat je je hierom druk maakt! Dat zou zonde zijn.

jaaa maar we gaan van tevoren nog bij mij zitten, ik ben bij zo’n dingen altijd bang dat ik gewoon niks meer weet te zeggen :astonished:

Verzin van te voren wat ‘onderwerpen’ waar je over zou kunnen beginnen als je echt bang bent dat het gesprek stil valt

Ik heb hier (nog) niet echt ervaring mee maar denk dat het ook wel een beetje vanzelf gaat, aangezien je normaal erg veel praat als je iemand echt kent.

Komt vast wel goed

als ik jou was zou ik er gewoon voor gaan en jezelf blijven , maar misschien is het handig bij de eerste keer ontmoeten om een vriendin\vriend mee te nemen want je weet het nooit zeker … veel succes nog ! x

Ik heb hier wel een eenmalige ervaring mee. Ik had een tijd geleden tinder aangemaakt door een vriendin van me, eigenlijk voor de grap en na een paar matches waarvan er 2 begonnen te praten dacht ik, eh ja dit is dus niks voor mij. Tinder dus weer verwijderd. Toen kreeg ik dus een bericht op facebook van dezelfde jongen waarmee ik een paar zinnen mee had gewisseld, bleek dat we een gemeenschappelijke vriendin hadden . Zij zat bij mij in het hockeyteam vorig jaar, en hij zat bij haar in de klas. Zag ook foto’s van hun samen, dus op die manier voelde het niet als een of andere rare jongen die contact zocht. In het begin had ik er wel mn twijfels over, omdat hij toenadering zocht op deze manier maar de gesprekken waren toch echt heel leuk en gezellig. Uiteindelijk dus afgesproken, ik was ook erg bang voor stiltes ondanks dat ik graag praat maar het viel echt reuze mee. Ik heb zo gelachen, we hebben zijn naar het park in mijn stad geweest en zonnetje scheen lekker. De stiltes die vielen waren totaal niet awkward, misschien omdat we beide aan het genieten waren van de zon en omdat ik me echt op me gemak voelde. Wist eigenlijk niet zo goed wat ik van alles moest denken, maar na nog een paar keer afgesproken te hebben zag ik heb toch echt wel zitten, en gelukkig was dat andersom ook zo. We zijn nu een tijdje aan het daten en het gaat super goed!

Nu heb ik natuurlijk het geluk gehad dat wij allebei hetzelfde meisje vrij goed kende, maar ik zou toch wel oppassen en zeker mensen laten weten dat je op die dag gaat afspreken just in case. Verder zou ik niet teveel nadenken over de stiltes die eventueel kunnen vallen. Hij is daar waarschijnlijk net zo onzeker over! Je kunt idd altijd wat vragen van te voren bedenken, maar ik heb het gevoel dat het wel goed gaat komen als ik zo lees dat je van een praatje maken houd. En mocht het niets wezen, je hebt het iniedergeval een kans gegeven!

Ik heb mijn vriend leren kennen op tinder :’)
maar tips ehm wat ik gemerkt heb (heb in totaal 3 tinder dates met 3 verschillende jongens gehad:P) is dat als het klikt het gesprek vanzelf wel gaat. De eerste date met mijn vriend vond ik echt super spannend, het klikte zoo goed op whatsapp we praatte echt continu, dit bleek gelukkig in het echt ook zo te zijn.

Dus relax, doe wat je altijd doet en dan komt het vanzelf goed :slightly_smiling_face: hij zal het wss ook wel spannend vinden :stuck_out_tongue:
en als je het echt heel eng/ spannend vind. zeg dat tegen hem, dan weet hij dat dat zo is en kan hij daar rekening mee houden. Heb ik ook gedaan en daar was ik achteraf heel blij mee!

veel plezier iig :slightly_smiling_face:!

hmm moeilijk, Idd zeker niet afzeggen. Laat het maar allemaal over je heen komen. Als je eemaal begint weet hij ook weer dingen te vragen. succes

Ik heb al zoveel mensen van internet ontmoet en ook jongens gedatete
het is echt niet eng, als je hem eenmaal ziet dan gaat alles vanzelf (tenzij het niet klikt maar dat is als je hem al kent ook zo). Als begin onderwerp begin ik meestal over hoe zijn reis was en hoelang hij erover deed. Misschien heeft ie nog iets meegemaakt in de trein waar hij dan over begint idk. maar als je dicht bij elkaar woont is dat wat lastiger. Verzin gewoon iets waar je over kan praten. Waarschijnlijk voelt hij hetzelfde ook al zegt hij van niet :slightly_smiling_face: succes en het is heel leuk x

Niet afzeggen, maar geef aan dat je het heel spannend vind en dat je daarom wat stiller kan zijn.

Als ik heerlijk moet zijn zou ik wel afzeggen als je voelt dat je geen klik hebt! Als jullie een date hebben afgesproken en jullie praten allebei verder eigenlijk vrijwel niet tegen elkaar dan zou ik me afvragen of dat heel veel anders gaat zijn als jullie elkaar in het echt ontmoeten.

Gewoon afspreken joh! Je hebt niks te verliezen en het is best wel goed voor je sociale vaardigheid. Ook als je eenmaal gedag heb gezegd vallen de zenuwen vaak wel weg!

Ik zou alleen niet naar de bioscoop gaan. Tenminste, ik zou bios op eerste date niet leuk vinden. (Lees: Je kan amper praten, elkaar leren kennen)

Oeps zie nu pas dat ik een topic geuped heb

ik ga dadelijk naar hem toe! maar ben nogsteeeds zenuwachtig.
een vriendin van me kent hem dus hij is gelukkig wel betrouwbaar
op whatsapp praten we best veel maar hoop dat dit in het echt ook zo is

wish me luckk! :slightly_smiling_face:

Er staat nergens dat ze geen klik hebben toch?

Ik heb paar maanden terug een jongen leren kennen via hot or not die bij mij in de buurt woont. onze eerste date was ook naar de bios.

ik zou je er niet te druk over maken en gewoon zien wat er komt. en als het niet leuk wordt, jammer dan. dan weet je dat je niet op tweede date moet haha.

ik was toen ook nerveus, maar gelukkig konden we in het echt net zo praten als via whatsapp en was er echt een klik. en nou is het mijn vriend :grinning:

Ik zou zeggen ga ervoor!

Ik zit zelf ook een beetje met een Tinder probleem, ofja probleem niet echt.
Hebben jullie het je ouders verteld dat je op een date ging met een jongen van internet?
Mijn ouders zijn echt super beschermend en ik weet al dat ze er op tegen zullen zijn.

jij snapt mij

ik heb eigelijk niet gezegd hoe ik hem had ontmoet, maar ik wist gelukkig wel dat hij ‘echt’ was zou ik maar zeggen want mn vriendin kon hem.
als ik niet 100% zeker was geweest wat voor iemand het was dan had ik het niet gedaan denk ik…
maar ik heb het mijn ouders dus eigelijk niet verteld, maar dat kwam vooral omdat ik het een beetje raar vind overkomen als ik zeg : ik ken hem via tinder hahah, omdat ik niet echt iemand ben die op tinder zou gaan zitten

het was trouwens echt heel erg gezellig! en hij vroeg ook vaak van zie ik je nog een keer enzo :slightly_smiling_face: ik weet nog niet zeker of het echt wat zal worden met hem maar vind hem in ieder geval wel leuk!

maar er is wel 1 dingetje ik ga over een paar dagen naar lloret en ja… de meeste mensen die naar lloret gaan kussen wel eens met iemand (al hoeft dit niet altijd) maar nu weet ik dus niet of ik (als het gebeurt ) moet kussen met diegene of niet wantja we hebben eigelijk nog niks maar het is ook wel weer stom om dan met anderen te kussen

wat vinden jullie