Ik heb hier wel een eenmalige ervaring mee. Ik had een tijd geleden tinder aangemaakt door een vriendin van me, eigenlijk voor de grap en na een paar matches waarvan er 2 begonnen te praten dacht ik, eh ja dit is dus niks voor mij. Tinder dus weer verwijderd. Toen kreeg ik dus een bericht op facebook van dezelfde jongen waarmee ik een paar zinnen mee had gewisseld, bleek dat we een gemeenschappelijke vriendin hadden . Zij zat bij mij in het hockeyteam vorig jaar, en hij zat bij haar in de klas. Zag ook foto’s van hun samen, dus op die manier voelde het niet als een of andere rare jongen die contact zocht. In het begin had ik er wel mn twijfels over, omdat hij toenadering zocht op deze manier maar de gesprekken waren toch echt heel leuk en gezellig. Uiteindelijk dus afgesproken, ik was ook erg bang voor stiltes ondanks dat ik graag praat maar het viel echt reuze mee. Ik heb zo gelachen, we hebben zijn naar het park in mijn stad geweest en zonnetje scheen lekker. De stiltes die vielen waren totaal niet awkward, misschien omdat we beide aan het genieten waren van de zon en omdat ik me echt op me gemak voelde. Wist eigenlijk niet zo goed wat ik van alles moest denken, maar na nog een paar keer afgesproken te hebben zag ik heb toch echt wel zitten, en gelukkig was dat andersom ook zo. We zijn nu een tijdje aan het daten en het gaat super goed!
Nu heb ik natuurlijk het geluk gehad dat wij allebei hetzelfde meisje vrij goed kende, maar ik zou toch wel oppassen en zeker mensen laten weten dat je op die dag gaat afspreken just in case. Verder zou ik niet teveel nadenken over de stiltes die eventueel kunnen vallen. Hij is daar waarschijnlijk net zo onzeker over! Je kunt idd altijd wat vragen van te voren bedenken, maar ik heb het gevoel dat het wel goed gaat komen als ik zo lees dat je van een praatje maken houd. En mocht het niets wezen, je hebt het iniedergeval een kans gegeven!