tina dag 2011

daar zou ik misschien wel heen willen,
maar zijn al die workshops en zo gratis
en die goodiebag si die gratis
en de dingen die je daar kan kopen zijn die echt zo goedkoop

chitttt foutje in de titelllll
2012 moet zijn 2011

Aangepast. Al denk ik niet dat je hier veel meiden gaat vinden die daar naartoe gaan.

Wat wil je eigenlijk met deze topic bereiken?
Meiden zoeken die daar heengaan?

Ik denk niet dat er gek veel meiden van GS er na toe gaan sinds de leeftijd grens daar zo’n beetje 14 is. :’)

Jij maakt echt vet veel topics aan, mag wel wat minder hoor.

De laatste keer was toen ik 12 was. Dat is dus 7 jaar geleden.

Ik vond het wel grappig, niet echt heel goedkoop, de gratis spullen waren wel ok maar niet bijzonder. Workshops niet gedaan. Wel in het zwembad geweest.

ja en zo lang er niet al zo’n topic is kun je me niet aangeven
dus wat heb ik aan deze opemerking maargoed

geen lange discussie aub

al zou dat wel een goede up erzorgen XD

Ik ben er nooit heen geweest, en ik denk inderdaad dat je hier niet echt veel tina fans zal vinden (;

ik ben er vorig jjaar ook geweest
ik vond het heel leuk en die goodiebag is gratis ja
eigenlijk wist ik niet dat je workshops kon doen hahaha
verder zijn de dingen die je kan kopen gewoon de normale prijs maar volgens mij waren er wel wat aanbiedingen op boeken ofzooo

de laatste keer dat ik er was waren er zelfs meiden van 18 :slightly_smiling_face: maar de goodiebag is niet speciaal ofzo, en je moet je volgens mij op tijd aanmelden voor sommige workshops

de laatste en enigste keer dat ik er was, was in groep 6. dus al zo’n 7/8 jaar geleden.

Bestaat Tina nog? Ik zie hem nooit meer ö

OT: nog nooit geweest en ben er nu toch wel te oud voor :stuck_out_tongue: Vond tina vroeger wel helemaal geweldig, heb jaren een abonnement gehad xD

ik denk dat je niet echt iets uit dit topic kunt halen, je kunt het mischien beter op gosupermodel vragen ofzo. zijn vast genoeg die er heen gaan.