time turner ketting.

wouw mooi maar komt die niet uit een film ofzo komt me bekent voor:P

oo zie het al harry potter

harry potter 3
staat in de beginpost!

hehe ik vroeg me al af of het sarcasme was :’).

Hij is prachtig!!!

Hij is super mooi! Wilde hem eerst ook, alleen las op internet dat hij helemaal niet stevig is als je hem echt omdoet als ketting. En dat wilde ik graag, dus heb het toch maar niet gedaan…

Ik wil die ketting ook graag! Maar ik vertrouw Ebay nooit zo, haha.

hihi, iedereen wil hum graag ^^.
ik snap niet dat ze hem niet gewoon goedkoper maken :flushed:
dan vedien je ook meer right?

omg die is echt geweldig!

wauw die is mooi
hebben…

Haha, ik las dat ook!

ik heb die time turner ketting gekocht een aantal jaar geleden via gator.nl (niet als reclame bedoeld) en dan was ie van de Noble Collection (orginele merchandise van harry potter)

hij was ongeveer 60 euro dacht ik en hij is gold plated, dat wilt zeggen dat ze een goud laagje erover heen gedaan hebben en dus niet helemaal van goud gemaakt is (ik denk dat je die v an 160 euro van 100 % zilver gemaakt is, maar de ‘goedkopere’ is gewoon van metaal)

maar hij is niet echt stevig (!), want de eerste keer dat ik m omdeed was al een onderdeeltje los gegaan (schroefje) en dus verloren met t lopen… geen aanrader dus eigenlijk als je m om wilt doen !! Of plak de randjes vast met seconde lijm, want anders gaan de schoefjes los

kijk ik heb even de link voor je opgezocht

http://www.gator.nl/product_info.php?products_id=468

ik heb vaker spullen bij die site bezocht en hij is voor mij 100% betrouwbaar

ik heb hem ook. Alleen niet van gator want hij was daar toen heel lang niet leverbaar.

@ hierboven woow wist ik niet dat ie zo snel stuk ging. Maar met dat schroefje bedoel je dat draaiknopje aan de zijkant?

Ik denk elke keer dat er Tina Turner staat haha

HEBBEN HEBBEN HEBBEN!

ja die bedoel ik :slightly_smiling_face:

Die wil ik ook!! :grinning:

Op Marktplaats is er een voor 60,00 euro te koop

Aaaah, die wil ik ook!