Timberlands

Heey,
kennen jullie die hoge timberland Boots?
ik vind ze zo vet…
Maar weet iemand hoe duur ze zijn als je ze in Nederland koopt en waar je ze kan kopen in Eindhoven of omgeving?

alvast bedankt
liefs,

Foto?

zijn rond de 200 a 300 euro geloof ik. Ik vind ze ook geweldig. Weet waar je ze kan halen in Breda ( maar ken de naam van de winkel niet )

zijn dat die grote gele schoenen?

Ik zag toevallig vandaag iemand met een tas van timberland lopen, maar ik weet niet of dat wel het goede merk was. Maar de schoenen daarvan ken ik niet :wink:

ze waren laatst bij de footlocker in de aanbieding voor maar ¤60, vriendin van mij had ze ook gekocht, zei had de donkerbruine gekocht, maar van die geel kleurige waren er ook nog. Dus misschien moet je daar even kijken. succes iig!

Is da ni voor jongens ??

ze zijn voor 100 euro bij footlocker kvind ze ook vet.mar het moet je wel staan enzxD

Ja ze zijn vet… ook wel op internet, net zo handig toch :grinning:

Heel duitsland loopt er zowat mee. Ik vind ze niet zo mooi.

http://www.sttrades.com/pic/20077621394791893.jpg

Ik had het bij Google gekeken. Als het dit soort schoenen zijn vind ik ze echt heel erg lelijk ;p

ik vind ze ook mooi! niet die die hierboven staan, met overdreven printjes en zo, maar de gewone gele of bruine. ze zijn rond de 100E, en eigenlijk kun je ze bij vrij veel sportzaken kopen.

ze zijn echt te lelijk. alsof je een berggeit bent ofzo. ze staan alleen vet bij dikke rappers enzo

o gatsie die dingen zijn echt lelijk

Mijn leraar duits heeft zulke, verschrikkelijk…!

Er zijn een paar jonges op school die dat dragen, ik vind ze echt verschrikkelijk! Beige en bruin, bah!

Haha xD
Presies een kruising tussen bergschoenen en werkman schoenenn.
Nuja, ze zyn verschrikkelijk :grinning:

een meisje op mijn school heeft roze:

gadvergadvergadver

Ahh bah.

Je hebt ze ook in pump vorm…