Tim weg bij di-rect

TIM VERLAAT DI-RECT12-03-2009Vanmorgen om 11.00 heeft Tim tijdens een persconferentie laten weten DI-RECT te gaan verlaten om zich te kunnen focussen op een solo carrière. De drie overgebleven bandleden blijven in onzekerheid achter.

Tijdens een speciaal gehouden persconferentie in het Hard Rock Café in Amsterdam heeft Tim de pers geïnformeerd over zijn besluit DI-RECT te gaan verlaten. In een verklaring geeft hij als reden een andere muzikale weg in te willen slaan en zich meer te willen focussen op zijn solo carrière als singer/songwriter. Tim: “we zijn ooit begonnen als jonge band en zijn hier erg succesvol mee geworden, maar in de loop van de jaren zijn we zelf volwassen geworden en is ook onze muzikale smaak veranderd. En helaas ben ik nu op het punt gekomen dat deze smaak in mijn geval te ver af staat van DI-RECT“.

De drie overige bandleden hebben laten weten zeer verrast te zijn door deze beslissing, maar zijn keuze en eerlijkheid te respecteren. Verder verklaart de band nog geen idee te hebben hoe de toekomst van DI-RECT eruit zal zien. Spike: ”we waren al volop bezig met de voorbereidingen voor het 5e album en we hebben net een deal voor Spanje en Portugal getekend, dus het kwam nogal koud op ons dak. Maar het is een weldoordachte keuze van Tim, die niet zomaar over één nacht ijs is gegaan, dus we hebben hier zeker respect voor. We zullen onze Tommy theatertour uiteraard gewoon afmaken, maar we zullen toch ook heel hard moeten gaan nadenken over de toekomst”.

oke 99% gaat dit oninterresant vinden

maar ik ben echt heartbroken
echt godverjezusjezusjezusgodveraah
zo voel ik me ongeveer xD
echt $#%I*&^%*&%^##%$

:no_good_woman:

neeeeeeeee…

(sorry ik weet niet wie van de 4 het juist is maar ik wil mijn medeleven tonen xd )

Ik vond ze toch niks

ik vind sommige liedjes van hun best leuk :]

Uhm ok , mij boeit die band me helemaal niet maar ik vind het wel zielig voor de fans :c

zo vn dat boeit my, ga door mt je leven man.

1. Nailpin is toch beter mwuhauahuaha.
  2. Di-Rect was mét Tim toch niks.
  3. Solo wordt het ook niks.
  4. Nailpin blijft beter.

Nee sorry, ik vind het wel kut voor je. De vorige zanger van Nailpin is ook weggegaan en dat vond ik toen ook écht écht niet leuk. (achteraf maakt het me niet zoveel uit want ze hebben een geweldige vervanger!)

Nou de wereld vergaat.

Dat vind ik echt NIET leuk.
Di-rect <333

ik hoorde het vandaag op 3FM,had weleens van ze gehoord en meer niet maja tog jammer:(

In de jaren hebben ze echt een goede naam gekregen, best wel kut dat tim nu weg is. ;(

al die vooroordelen
echt ga dan een keer naar tommy :expressionless: en oordeel anders niet ^^
maar iedereen zijn eigen mening

Yeeeeeez.
Ik schrok me rot toen ik het hoorde.
Ben sinds 5 jaar fan…
Echt ***
Maargoed, ik vond hun laatste album niet zo goed als de eerste drie, dus uit een bepaald punt heeft het ook wel weer een goede kant.
Misschien zou ik het volgende album wel helemaal niets vinden en dan zouden al m’n mooie herinneingen weg zijn.

:darth:

OMG
NU WEET IK WEER WIE VAN DE 4 HIJ IS
hij is wel cute vond ik altijd =] (op sommige momenten toch xd)

Ik hoorde het vanmiddag, wel jammer ofzo.

Ik ben zelf niet zo fan van ze, maar ik vind het wel lullig voor jou en de rest van de fans.

ik vond ze juist beter en beter worden

en ik vind eht zo raar
ze hadden net een contract in spanje
ze zouden deze zomer een nieuwe cd maken