Tilburg

Hee meiden,

Ik zit al zo’n 1,5 jaar op kamers in Tilburg en heb het idee dat ik vaak niet op de hoogte ben van de leuke dingen die te doen zijn in de stad! Het leek me leuk om een topic te hebben waarin van alles over Tilburg besproken kan worden. Wat zijn leuke winkeltjes, eettentjes, andere leuke plekjes, komende evenementen en ga zo maar door. :slightly_smiling_face:

Oh leuk! Ik ga volgen
Ik studeer ook in Tilburg :slightly_smiling_face:

Zomerkamp festival in Wilhelminapark

Tilburg is een festival rijker: Zomerkamp Festival. Het evenement zal 5 juli worden gehouden in het Wilhelminapark in Tilburg. Het gehele park zal gebruikt worden als festivalterrein en de organisatie hoopt op zo’n 3000 bezoekers. Het park heeft de capaciteit voor 5000 bezoekers maar de organisatie wil het evenement graag intiem houden.
Zomerkamp richt zich voornamelijk op studenten. Dat is ook de reden waarom de organisatie in Tilburg is neergestreken. Tilburg is immers een studentenstad. Het festival zal bestaan uit 3 podia. Een podium neemt Student Sounds voor zijn rekening. Daarnaast komt er een deephouse podium en een party-podium. Voor ieder wat wils dus.
De eerste namen zijn inmiddels bekend en dit zijn niet de minste:
Secret Cinema
Prunk
Man With No Shadow
Joey Dale
Dirtcaps
Mental Theo
Feestdjruud
PURESANG
Oliver Schories
Jordy Dazz
Kill the Buzz
David Ghetto
Puinhoop Kollektiv
Het festival is 5 juli tussen 11 en 23 uur. Kaartjes zijn inmiddels te koop !

24 augustus is Dancetour in Tilburg, is een gratis festival :slightly_smiling_face:

Ik woon al 18 jaar in tilburg! Behalve alle criminaliteit en tuig is het best een leuke stad :’)

Ik dacht dat jij ook nog in Zeeland had gewoond?

Nee ik woon al 18 jaar in Tilburg. Hoe kom je op zeeland haha :’)?

Ik woon ook 19 jaar in Tilburg haha het enige wat ik leuk vind is de kermis

je kunt ook gwn kijken op http://tilburg.com/ er valt best wel veel te doen :wink:

We kunnen een keer met zn allen gaan stappen ^^

Oh haha! My bad…

Hall of fame!

Parkbeatskaartjes kun je voor een paar euro optrommelen op Vakantieveilingen
http://parkbeats.nl/

Okee, ik heb een vraagje =P. Ik zit er over te denken om heel misschien in Tilburg te gaan studeren, maar is het lastig om een kamer te krijgen? Ik kom zelf uit Noord Holland, kun je dan voorrang krijgen?

@ Piglet Ik weet niet hoe het zit met voorrang krijgen, maar er is genoeg aanbod! Je kunt eens kijken op de Facebook pagina woonruimte aangeboden/gezocht Tilburg. Staat genoeg tussen! Succes :slightly_smiling_face:

Jaaa dat lijkt me leuk haha!

Ik woon ook in Tilburg! :slightly_smiling_face:
En er is inderdaad een strand, niet nieuw want die was er vorig jaar ook al haha. Maar dat is het stadsstrand bij de Piushaven, erg leuk!

Ik woon ook in Tilburg! Verder werk ik in een café-restaurant op de heuvel, een erg leuk tentje!!! Zeg ik niet omdat jullie nu allemaal daar moeten eten, maar het is echt lekker en gezellig daar!

6 september back 2 the 90’s in het leijpark!
woon al 23 jaar in tb en zou er niet weg willen!

Ik woon niet in Tilburg maar ben er wel vaak, ik ga dit topic ook volgen :upside_down_face:

-weg-