Tilburg of Den Bosch?

Ik ga komend weekend met m’n moeder een weekendje weg en zaterdag willen we graag shoppen. Maar waar kun je leuker shoppen, in Tilburg of Den Bosch?

Ik vind Den Bosch altijd heel leuk om te winkelen.
:")

Geen idee.
Gewoon doen wat t dichtstbij is.

Hmzz in Tilburg vind ik het een beetje tegenvallen… Maar er zit wel een bershka :grinning:

Ik had al opgezocht of er in Tilburg en Den Bosch een Zara, New Yorker en/of Bershka zaten, want dat zijn winkels die niet bij mij in de buurt zitten en ik altijd goed kan slagen (ik vind alle drie winkels even leuk). Dus dat er in Tilburg een Bershka zat wist ik al! Vind het daarom ook lastig om te kiezen waar we naar toe gaan, want in Tilburg zitten een Zara & Bershka en in Den Bosch een Zara & New Yorker :stuck_out_tongue:.

Welke stad heeft meer kleine, betaalbare, kledingwinkeltjes? Want ik slaag verder van de winkels van bekende winkelketens alleen in de H&M en heel af en toe in de Vero Moda, Only & Vila.

ik denk echt den bosch
in tilburg viel het mij-zoals al eerder genoemd- best wel tegen
een boel winkels zitten gewoon dubbel, en daardoor is er bijna geen ruimte meer voor de andere minder grote winkels.
en in tilburg vond ik ook dat ze niet zoveel leuke terasjes hebben
en ik den bosch echt heel veel, van pilkinton(lekker theeleuten als de omaatjes) tot pink lemon(lekker hip met de meest varierende drankjes)

als je wilt dat ik je een lijstje stuur van leuke kleine cafe’tjes en winkeltje stuurme maar ff een note/gastenboekberichtje

Ik studeer in tilburg en seriues de stad van breda is tien keer leuker terwijl tilburg veel groter is…een vriendin van mij is een paar keer in den bosch geweest en dat vond zij ook leuker dan tilburg…

Den Bosch vind ik persoonlijker véél gezelliger, zeker voor een dagje shoppen. Naar tilburg ga ik meestal als ik even snel iets moet halen ofzo. :wink:
ow en in DB hebben zo ook een lush *hemels* haha

Den Bosch, hoe dan ook :stuck_out_tongue: Tilburg heeft wel veel winkels, maar is heel ongezellig.

Den Bosch is veel leuker om te winkelen. Meer diverse winkeltjes! En de Bershka is niet zo heel groot in Tilburg en op dit moment hebben ze er niet heel veel boeiends, dus ik zou als ik jou was, lekker naar Den Bosch gaan!

Den Bosch is echt leuker.
Ik woon in Tilburg, en toen ik eindelijk een keer naar Den Bosch ging, werd ik echt blij van alle winkels daar :grin:

Den bosch for sure.

Ik zou ook naar Den Bosch gaan! Woon zelf precies tussen Tilburg en Den Bosch in, studeer in Tilburg maar ga voor het shoppen altijd naar Den Bosch ;-). Veel leukere winkeltjes (ook kleine, minder bekende) en ik vind het veel gezelliger.

Ik vind Den Bosch leuker om te shoppen! En ze hebben er Bosse Bollen (: (excuses als ik het verkeerd schrijf :wink:)

Den Bosch.

Den Bosch is echt heel leuk om te shoppen!(:

den bosch is leuk!

Den Bosch of Breda :’)

Den Bosch, sowieso haha.