TIK-week Tilburg!

Hey hey!

Ik vroeg me af of iemand hier de introductieweek van TIK in Tilburg gaat doen? Ik ga me zelf waarschijnlijk morgen inschrijven, dus ik ben benieuwd!
Eigenlijk ben ik sowieso wel benieuwd wie er in Tilburg op kamers gaat/gaat studeren, en zoja, wat dan? =)

Ik wilde mee gaan doen alleen de TIK week valt precies in de week dat ik naar Pukkelpop ga, dus helaas.
Ik ga in Tilburg studeren (fontys), ga de opleiding Pedagogiek doen. Heb ook een kamer gevonden en deze maand verhuis ik. (:

En jij?

Toevallig mijn zus gaat ook de TIK week doen in Tilburg. En ook nog een Mak-kamp. (ook zoiets volgens mij)
Dus als je iemand tegen komt die Elske heet en 18 jaar is en bedrijfskunde gaat studeren :stuck_out_tongue: dan is het waarschijnlijk mijn zus.

(@ hierboven: bedoel je niet toevallig Bedrijfseconomie? : p)

Ik ga zelf in september beginnen met Bedrijfseconomie namelijk :grin:
Ga alleen helaas niet naar de TIK-week en ook niet naar alle andere introductie-activiteiten, want ik ben die hele periode op vakantie!

Heey Ik wou ook zo graag naar tikweek, maar niet graag genoeg om een week eerder van mijn vakantie weg te gaan =(
Maar doe wel mee met die fontys introductie kamp… ga lerarenopleiding doen=D
Lijkt me wel leuk om meer van meer mensen te weten dat ze in tilburg studeren =D Zoek ook nog een sportbuddy xD

zelf ga ik volgend jaar ook in tilburg studeren op avans en ga bouwmanagement en vastgoed doen

maar blijf in eindhoven op kamers wonen en ben liever bij de intro week in eindhoven bij mijn vereniging maar ga wel naar de intro dagen van de avans :slightly_smiling_face:

Hee, ik doe ook mee aan de TIK-week!
Ik ga HBO rechten doen.

ik weet t niet. ik ga wel in tilburg studeren

Hoe was de TIK-week??