TIK-week of introductiekamp?

Hallo allemaal,
Ik begin in september aan de opleiding HRM in Tilburg. In dezelfde week is er TIK-week (Tilburg Introductie Kamp) voor allebei opleidingen om Tilburg te leren kennen etc. en het introductiekamp van de opleiding zelf om je medestudenten van de opleiding te leren kennen. Het lijkt mij allebei erg leuk, maar aangezien het in dezelfde week is weet ik dus niet wat ik moet kiezen en waar ik het emest aan zal hebben, vandaar dat ik jullie ervaring vraag.

Alvast bedankt! x

Heb er geen ervaring mee, maar misschien kun je de school bellen waar de meeste aanmeldingen voor zijn?? Misschien gaan wel heel veel van jouw opleiding ook naar de TIK-week, dan lijkt mij dat leuker :wink:.
Veel plezier in ieder geval!!

Op introkamp leer je meer mensen kennen dan met de tikweek.

ik zou naar het introductiekamp gaan. met de mensen van je opleiding heb je de komende jaren toch het meeste te maken en de eerste tijd is essentieel.

Ja aan de ene kant hoor ik dat er tijdens de TIK week de vetste feesten zijn, en mijn studiegenoten leer ik toch nog wel kennen. Maar aan de andere kant is het ook weer zo rot om daar aan te komen terwijl iedereen elkaar kent. Ga wel met 2 andere vriendinnen naar die opleiding, en ken er nog 2 maar dan nog. Niet de bedoeling om daar 4 jaar lang mee rond te hangen :stuck_out_tongue:

Wat stom dat dat tegelijkertijd is! Als je dan toch moet kiezen zou ik voor de intro gaan van je opleiding, dan leer je meteen mensen kennen van je opleiding. Vaak ga je niet zo veel meer om met de mensen van de intro van je studie stad (meestal).

Ik heb hetzelfde probleem! Maar ik heb besloten dat ik voor het introductiekamp kies, de TIK week moet verschrikkelijk leuk zijn, maar op het kamp ontmoet je de meeste meeste mensen van je opleiding. Waarschijnlijk is daar ook het begin van de groepjes vorming en ondanks dat ik wel al mensen heb ontmoet, vind ik vrienden in mijn jaar maken belangrijkerā€¦

Intro van je opleiding! :] Ik studeer zelf al in Tilburg en ben naar allebei niet geweest i.v.m. vakantie, maar van studiegenootjes hoorde ik wel dat ze daar het meest aan hadden omdat je inderdaad echt mensen van je studie leert kennen. Dat lijkt me dan even belangrijker dan alleen maar leuk en gezellig doen ;]

Ik heb ook introkamp van avans in den bosch :wink: ben wel benieuwd.
maar heb geen idee, wat een nutteloze reactie dit haha

intro vn je opleiidng dan leer je mensen vn je jaar kennen