Tijgerprint

Ik vond het altijd afschuwelijk lelijk;
maar vrijdagavond mocht ik een blouse aan van een vriendin met die print erop, en toen stond het eigenlijk wel hèèl leuk.
Wat vinden jullie er eigenlijk van? Als je het niet te sletterig maakt, want dat vind ik persoonlijk al gauw bij een tijgerprint.
Maar bijv. gewoon op een skinnybroek met enkellaarsjes?

als je t mooi vind en je het inderdaad goed weet te combineren dan tja, waarom niet?!

persoonlijk vind ik het over het algemeen niet zo,
maar het ligt toch wel aan hoe het gedragen word…

Ik vind het sowieso vreselijk.
Maar het staat niet áltijd ordinair, ligt eraan hoe je het combineert.

Ligt er aan, als je een biatch bent + denkt dat je stoer bent als je sexy gekleed in een panter/tijgerprintje gaat rondlopen met een grote smoel van hier tot indië, nee.

Maar als je het gewoon leuk combineert en er niet zo bitcherig bij doet vind ik het al gauw een stukje leuker. :slightly_smiling_face:

Ik hou er niet zo van, omdat de meeste meiden die ik ermee zie lopen echt hoerig zijn. Vind accessoires leuker… bijvoorbeeld een tas met die print of een sjaaltje ofzo.

Als je het niet te hoerig maakt is het leuk…

Ik had fet veel panterprint toen ik nog best wel een rockert was,
nu ben ik dat nog steeds wel, maar iedereen gaat 't linken aan huppelkutjes.
Ik had 'n broek met panterprint, en felgekleurde vestjes en shirtjes ermee enzo c:
dat was leuk :grin:

je hebt gelijk, tijgerprint maakt het heel snel hoerig.
maar als je het goed combineerd, en op zoek gaat naar meisjes op blogs ofzo
die het wel leuk dragen,
no problemo,
maar het is heel erg leuk met een kapote broek en enkellaarsjes,
en wat zoizo NOWAY is, is hakken er bij aan doen

xx

thanks voor de reacties,
ik heb enkellaarsjes met hakken, dus dat is dus echt een not done bij zo’n blouse ?
het is trouwens niet heel opvallend, die print, een beetje zwart op donkerbruin zeg maar.
hoor graag jullie meningen!

nee ik vind het niet zo leuk, maar alleen schoenen of alleen armband ofzo kan wel.

Ik ben echt een tijgerprint LOVER! Heb dan ook erg veel tijgerprint dingen :slightly_smiling_face: 2 tassen, shorts en een jurkje. Die draag ik natuurlijk niet allemaal tegelijk :stuck_out_tongue:
Op mijn blog heb ik er veel foto’s van! www.givelivelovelife.blogspot.com

als je geen volgesmeerde smoel hebt, vind ik het nog best leuk.

Ik vind het mooi, maar… de kunst is om het elegant te dragen, en niet slutty

ik vind t best tof, panter leuker though

luipaardprint staat het meest ordinair.

Ik vind het leuk, iig als het mooi gecombineerd is, een leopard legging met uggs vind ik bijvoorbeeld weer afschuwlijk.
maar soms vind ik het wel leuk, ik draag het zelf ook.

Hmm, ik heb er niet zoveel mee eigenlijk…

Ik vind het zelden mooi, maar soms ziet het er superleuk uit. Maar het is dus of superleuk of superlelijk, en het meest het laatste.

Ik vind het ordinair.

Haha ik hou echt van dierenprintjes,
naja dan vooral luipaardenprint, maar ik begrijp wel dat het echt supersnel ordinair kan worden…
Combineer het zelf zo:

http://1.bp.blogspot.com/-4_PLE7-D9MM/TVPvEqqeOII/AAAAAAAAAn4/En12wpSQlvw/s640/P1080593.JPG

http://3.bp.blogspot.com/_bKGdr9Hhpwc/TUSh7zHhEaI/AAAAAAAAAmo/7chpgd-aY5E/s640/P1080449.JPG

http://94.100.114.23/1230650001-1230700000/1230650001-1230650100/1230650074_6_7EtU.jpeg

Ik zoek nog wel naar een supermooi leopard print blousje, en ik wil een panty XD

:heart: