tijdschriftennn

heeyy iedereeen =)

ik heb een vraagje… ik wil een abonnement op een tijdschrift, maarheb geen idee welke nou echt leuk is? weet iemand van jullie misschien wat van de meiden tijdschriften en welke nou leuk is, ik twijfel tussen; grazia, yes, cosmogirl en de fancy. of weet iemand nog een leukere
alvast bedanktt xx

Ik zou de cosmogirl kiezen en anders de fancy, maar dat is mijn smaak.

/

Je bent 16 volgens je profiel, dan zou ik echt niet meer voor de Fancy gaan. Vind dat blad nogal kinderachtig. Cosmogirl vind ik niet veel beter.
De Yes is wel okee, maar stelt niet heel veel voor vind ik zelf. De Grazia is leuk! Niet duur, veel mode etc.

Maar persoonlijk zou ik eerder voor de Jackie, Elle, Glamour of AvantGarde gaan.

Nylon :heart:

Cosmogirl. :heart:

De fancy vind ik een beetje inhoudloos, ik denk dat ik daar wat te oud voor ben. De cosmogirl is op zich wel leuk. Je kunt ook de Ellegirl doen.

ik lees; ellegirl, cosmogirl, mijn geheim, vriendin, yes & elle =)
ik zou niet voor de fancy gaan, dat is net zo iets als girlz, heeeel groep 8. :tipping_hand_man:

de Elle is leuk =D

Ik lees ze allemaal :slightly_smiling_face:
Maar ik zou voor Yes gaan

Ik zou voor Grazia gaan, wil daar zelf ook een abbonement opnemen.

Ik heb nu zelf een abbonement op de Grazia. De Cosmopolitan is ook een leuk boekje

ik ben ook 16 en ik ben lid van de cosmogirl… ik vind het absoluut niet te kinderachtig, maar goed het is idd maar wat je smaak is en wat je zoekt?

Ik vind de Glamour superleuk!

CosmoGirl en Fancy zijn echt niet vergelijkbaar met de Girlz!
De Girlz is wel een beetje kinderachtig, maar de CG en zeker de Fancy zijn gericht op een oudere doelgroep, ongeveer 14-18.
De interviews en ook dat first impression-iets zijn meestal met mensen van 16-18…

De ellegirl is er al meer dan een jaar niet meer. :?

Ellegirl was echt het perfecte tijdschrift vind ik.
Zooo jammer dat die er niet meer is.
Nu heb ik abonnement op de gewone Elle.

ik lees de cosmogirl, de fancy en soms koop ik de glamour.

Jackie <3

Is inderdaad wel een puik plan ja.