Tijdschriften

Lezen jullie vaak tijdschriften
En welke?

Ik zelf heb een abonnement op de Fancy, en ik koop iedere maand de CosmoGIRL! en de Girlz.
Ik koop soms ook wel eens tijdschriften zoals de ElleGirl, Cosmopolitan, Celebrity, Starstyle en de Glamour.

Ik ben gek op van die echte vrouwen tijdschriften waar volgens de meeste mannen alleen maar onzin in staat. Heerlijk!

Ik heb ook een abbo op de Fancy. Bij mijn oma lees ik de libelle en de margriet wel eens. Verder koop ik elke maand de glamour, cosmogirl en Ellegirl. Ook wel eens de Celebrity of een lekker roddelblad!

ik heb ook een abbo op de fancy!
en ik koop die bladen ook wel eens… :wink: elle en cosmo :wink:

cosmopolitan,
celebrity,
starstyle,
ellegirl,
linda

Cosmopolitan
Elle
Glamour
Celebrity
Linda

ElleGirl, Donald Duck (ben er nog lid van dus =])
Reload, Code.

Ik heb een abonnement op de Cosmo Girl en koop vaak de ElleGirl, Celebrity, CosmoPolitan en af e ntoe de fancy. Verder is mijn moeder lid van de Viva & Glamour dus die lees ik ook! En we krijgen vaak oude privé’s dus die lees ik dan ook maar (tsja als 't er toch ligt)

Ik heb geen abbo, maar de glamour is superleuk, en niet duur :grinning:

Ik heb een abo op de Fancy en koop elke maand de Cosmo, de Ellegirl, de Celeberty en de Glamour…En ook nog elke week de Yes

Ik heb een abbo op de fancy, en verder lees ik af en toe:

• Starstyle
  • Elle Girl
  • Cosmo Girl
  • Up Magazine

En we krijgen hier thuis ook altijd de Hitkrant via een abbonement maar die vind ik de laatste tijd niet heel leuk meer. Blader hem wel altijd even door.

De mode tydschriften =D
Eehm:
Elle Girl
Cosmo Girl
Glamour

Enzo =D

xx My

Ik lees aleen CODE magazine en de Aardschok :slightly_smiling_face:

Ik heb geen abonnement. Maar ik lees wel regelmatig: ElleGirl, Oor en HP De Tijd (jaja). Blendz vind ik trouwens ook erg leuk, maar wel duur.
Bladen over celebrities intreseren me niet zo. Mode daarintegen wel.

Ik lees graag de Quest! Erg leerzaam en interessant.

ELLE girl, Cosmo girl, Celebrity, Vogue, ELLE
+ voetbalbladen ( V.I / Elf / de bal )

ik koop altijd de ellegirl en de cosmogirl en lees de libelle van mn moeder als ik niet te doen heb :’)
en verder koop ik soms de OOR

Ik lees de Girlz! en de hitkrant krijg ik heel vaak van iemand … :stuck_out_tongue:

abonnement op de Fancy & Cosmogirl
& koop vaak de Glamour.

Fancy
Ellegirl
Cosmogirl
Girlz

Vind vooral de cosmogirl leuk en ook wel de fancy!
ben lid van de donald duck :blush: en mijn moeder van de libelle dus die lees ik ook :stuck_out_tongue_winking_eye: