Tijdschriften voor moodboard, dringend.

Heey Girls!

Kan iemand van jullie mij helpen aan tijdschriften met bijvoorbeeld huiselijke sferen, staat vaak in de libelle enzoo…

Maar 1 probleem ik heb ze voor woensdag nodig…

En kan iemand mij ze sponseren? (gratis dus)

Of weet je waar ik gratis tijdschriften kan halen?

x

ga naar de bibliotheek en scheur daar gewoon wat pagina’s uit.

of ga naar de bieb en ga daar voor een paar cent kopieren.

Hahaha dat mag echt niet bij onze bibliotheek hoor !!

doe normaal, kopieer ze dan gewoon… - -’

ik moets zo’n opdracht vorig jaar ook maken. ik weet niet waar je woont maar anders mag je de mijne wel hebben! (ik had een 9)

Heb je niet ergens oude tijdschriften liggen ofzo? Ik neem overal altijd gratis blaadjes mee, hier scheur ik texturen en dergelijke uit. En anders inderdaad bij de bibliotheek wat plaatjes KOPIËREN. Scheuren is een beetje respectloos…

Ik heb al stapels thuis liggen en doorgespit maar het moet op a3 formaat en met de plaatjes die ik nu heb red ik dat niet.

Het moet een bepaald thema (die mag je zelf weten) en daarna moeten wij er op school een etalage van maken…

En me buurvrouw die had ook altijd stapels en wat is nu zo heeft ze ze net maandag aan iemand anders gegeven… :S Hahaha. maar ja zo is het maar net :wink:

Ik moet hem op school maken, maar moet er zelf plaatjes voor mee nemen. Als ik teminste knappe plaatjes wil… Op school hebben ze nou niet echt leuke tijdschriften… En daar is al in geknipt/gescheurt/getekend etc.

Marktplaats?

Heb ik al gekeken maar is allemaal ophalen en ver uit de buurt, helaas.

Je hebt ook gewoon van die sites waar je ze gratis kan bestellen, bv de ikea of goossens, moet je even googlen?

KLIKHIER

google gewoon een beetje rond.

Al gedaan en besteld hopen dat ze optijd binnen komen…

En ben me eigen al suf aan het googlen…

misschien voor de volgende keer eerder beginnen?

Zit jij soms op het Sint Lucas?

Rondje lopen in de buurt voor tijdschriften? Zo lastig is het niet - vooral voor jouw onderwerp puilt het uit met die tijdschriften in alle huishoudens. Er zijn genoeg mensen die ze waarschijnlijk niet meer hoeven.