Tijdschriften bewaren/opbergen

Ik heb zoooo ongelofelijk veel tijdschriften, ik lees elke maand standaard een aantal bepaalde bladen. Die wil ik graag bewaren omdat er voor mij veel nuttige dingen in staan die ik nog eens wil kunnen terugzoeken/lezen.

Ze zitten nu in opbergdozen van de Ikea maar m’n kast puilt uit, alle opbergdozen zijn vol (ook met andere dingen dan tijdschriften). Ik ga geen tijdschriften weggooien, dat heb ik al gedaan met oude jaargangen, alles wat ik nu nog heb is van de afgelopen 1.5 jaar ongeveer.

Heeft iemand nog goede ideeën om ze op te bergen? Een manier of een plek? Een beetje netjes en geordend?

knip de onderwerpen waar je wat aan hebt, en wat je leuk vind eruit, en doe die in een map.
gooi de rest weg, zo doe ik het
x

Dat is bijna het hele blad bij sommigen, haha. Ik heb oa fotografiebladen, dan staan op elke pagina wel foto’s die mooi zijn :stuck_out_tongue:.

Een dekenlade onder je bed?

ik heb maandag mn kamer ogperuimd en had ook veelste veel tijdschriften, op girlscene stond een artikel over opbergen in dozen, maarja, dan staat zo mn hele kamer vol met dozen.

uiteindelijk heb ik zoveel mogelijk weggegooid, de fancys van vroeger, daar stond toch niks in…en een paar cosmogirls met cosmopolitans met leuke artikellen, alles wat echt interesant was heb ik er al een keer uitgeknipt, maar dat duurt vreselijk lang en werkt niet.

je moet wel beseffen, in bijna alle vrouwenbladen staat hetzelfde, dus is het echt nodig om alle nummer van 4 jaren terug te bewaren? zet je eroverheen en gooi ze weg, of probeer ze kwijt te raken op een rommelmarkt.

kwa die fotografie tijdschriften, dat is natuurlijk wel leuk om te bewaren, koop dit;
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50022354

dat ga ik ook doen, voor die paar belangrijke tijdschriften die ik heb :stuck_out_tongue:

Ooh die lectuurbakken lijken me wel wat! Hoop dat ik binnenkort een keer in de Ikea kom. =]

Vrouwenbladen lees ik niet echt veel, en als ik ze een keer lees belandden ze in de schuur bij de andere echt oude tijdschriften :stuck_out_tongue:.

Bij de IKEA heb je daar allemaal dingen voor…