Tijdschrift

Weet iemand nog een leuk idee voor in een tijdschrift? Want voor de zomer maak ik altijd eenj tijdschrift voor mijn zus en mijn ouders, maar nu ben ik bij pagina 52 en weet ik niks meer…

met welk programma maak je het tijdsschrift?

Inderdaad, wil ik ook wel eens weten :relieved:

Uhmm een verzonnen interview?

Wat heb je al??
euhm … quizen zijn altijd wel leuk x]
&& iets van DIY ??

Iets met ‘liefdes-problemen’ en antwoorden?
overlevingstips? neem voorbeeldje aan de tips van francine oomen in haar boeken ofzo…

gewoon met Word :wink:

ik heb mijn tijdschrift nu af… maar ik wil graag cadeautjes maken voor ze, maar nu heb ik geen ideeen meer xD hebben jullie daar ook een idee voor?

sleutelhanger ofzo?

je kan er misschien foto’s in doen van het afgelopen jaar :stuck_out_tongue:

ideetjes:
interview iemand.
schrijf een verhaaltje ofzoww?
maak een overzicht van 20 leuksteboys/tvprogramma’s of zo
maak lol-pagina’s en quizjes, er zijn zoveel dingen te verzinnen!

trouwens, echt veel, 52 pagina’s! is ook welgenoeg , toch?
liefs, hoop dat je er wat aan hebt

leuk idee zeg!
heb je misschien een voorbeeld van een bladzijde?
ik heb het zelf namelijk ook wel eens geprobeerd maar het werd allemaal zo saai en stijfjes ;p

Een tijdschrift in WORD HAHAHAHAH
wat een goede grap :pensive:

Wat voor n soort tijdschrift is het?
Wat is het doel ervan?

Joh, doe normaal. Ze maakt het voor haar zus en ouders. het is niet bedoeld om het uit te geven of wat dan ook… Dus wat maakt het uit dat het niet ‘professioneel’ gedaan wordt? Laat haar lekker…

Als cadeautjes zou je een wit shirt kunnen nemen en daar met transferpapier een leuk logo op maken, of met textielstiften iets kleuren/ schrijven (goedkoop bij de Aktion). Of je maakt een sleutelhanger van wat dan ook. Van veertjes, nepbloemen, kralen of iets dergelijks.

Ik heb zo vaag het vermoeden dat ze dat tijdschrift inmiddels wel af heeft. :tipping_hand_man:

Topic uit 2009.

Hahaha xD