Tijdschrift over mezelf ideetjes

Heey!

Ik moet voor school een tijdschrift over mezelf maken, maar ik weet niet echt wat ik er allemaal in wil zetten!

Heeft iemand nog ideetjes?
Of leuke vragen die ik kan neerzetten en dan beantwoorden als een soort ‘‘intervieuwtje’’ aan mezelf?

Alle ideetjes zijn welkom!

xxx

-----------------------------
Hebben jullie misschien ook nog leuke plaatjes die ik erin kan verwerken?
Bij die tijdschriften heb je altijd van die leuke plaatjes tussendoor waarvan het ook net lijkt alsof ze getekend zijn!
Andere leuke plaatjes zijn natuurlijk ook welkom! :slightly_smiling_face:
[ik heb zelf ook plaatjes. maar lang niet genoeg!]

Ik zou gewoon even googlen op myspace surveys, dan krijg je allemaal sites met enorme vragenlijsten over jezelf. Daar een leuke uitkiezen…
En ik zou persoonlijk echt een thema kiezen zoals dat bij magazines vaker is. Zou als ik jou was gewoon eens een beetje research doen door wat magazines te bekijken!
Leuke opdracht btw

Je kan artikelen maken over je hobby’s misschien

Misschien een soort tutorial over hoe je je haar doet ofzo?

hah toen ik de titel las daht ik echt zo: iemand wil een tijdschrift over zichzelf beginnen?? :S

Jaa dat zijn wel leuke ideetjes!
& die vragenlijsten zijn ook super! ik kon niets vinden:P
hahaha neee voor school xD

nog meer ideetjes?

Dat dacht ik eerst ook xd. Maar moet zo gaan, dus heb niet echt tijd om wat te verzinnen of zo. - up.

collage met fotos… bijvoorbeeld van vroeger naar nu
euhm, een bladzijde met verschillende lijstjes, bijvoorbeeld een lijstje met 10 dingen over jezelf die niemand ooit zou verwachten van je

wat een melige schoolopdracht

Ik: Waarom moet je zo’n schoolopdracht maken?
Ik: Het telt voor CKV
Ik: Ow, wat heb je allemaal in de tijdschrift geplaatst?
Ik: Leuke gekickte plaatjes, mijn dagschema, vrienden enzo
Ik: Grappig!

upje!

-Jouw beautytips
-jouw kleding stijl
-aanraders die jij vind wat je echt een keer moet doen/eten/kopen
-jouw droomvakantie
-jouw droombaan(ken je dat in de cosmogirl?)

wel een leuke opdracht zeg!

ooh ja dat is wel leuk!:slight_smile:
jaa vind t ook een leuke opdracht, alleen even wat inspiratie opdoen:p haha

heb ik ook moeten doen haha op mn vorige opleiding.
een beetje brainstormen werkt altijd goed moet ik zeggen! Zet jezelf in het midden en denk aan alles wat bij jou past/hoort. een stuk over je hond en je hobby, maar ook een photoshoot zou erg leuk zijn.

Da’s een goed idee, dat ga ik ook een xtje doen =D

een fashion shoot van jou in je favoriete outfits

Ik zou er ook 10 feitjes over jezelf in zetten, dat is ook leuk!

Je ziet toch altijd in tijdschriften staan van de skinnyjeans is weer helemaal in kijk mar hier heeft…het gecombineerd met een basic truitje,en dan moet je iemand een foto laten maken als je loopt,snap je?

Zij heeft echt 837298467264381982 van die vragenlijstjes over d’rzelf ingevuld: http://xoxnot-so-perfectxox.xanga.com/