Tijdschrift ideeen?

Hoi.
Ik ga voor mijn afstudeerproject een tijdschrift maken met 2 vriendinnen.
Het moet niet zo’n tijdschrift worden zoals een schoolkrant ofzo, maar echt zoiets als de cosmogirl. Nu heb ik al duizenden bladen doorgewerkt en heel girlscene uitgepluist, maar ik vraag toch jullie hulp. Dus heb je ideeen voor een tijdschrift rubriek? Please tell me! En dan niet HOT&NOT of ‘gebruik Photoshop, is handig’.
Oja, ik heb al wat dingetjes verzonnen:
[i]- pimp je kamer
DIY ideeen, tips & trics en meer.

• deal with yourself
    handleiding over jezelf.
  • zelfgemaakte chocola
    wat is leuker? maken of opeten?!
  • quiz: welke bikini past bij jou?
    door vragen met ‘JA’ en ‘NEE’ te beantwoorden
  • tips voor een topfeest
    hoe organiseer je een fantastisch feest?
  • hyves guide
    alles over hyves.
  • photoshoot op het strand
    foto’s gemaakt door ouders.
  • SOS school
    huiswerk, toetsen, lerare(sse)n…?!!
  • media mix
    films. boeken. muziek.
  • fun things met je friends
    om te doen met vriendinnen, onder de 10 euro!
  • icecreammm fact file
    feitjes over ijs!
  • gadget girl
    de allernieuwste gadgets, die je gewoon MOET hebben
  • copy that look
    dezelfde look als de sterren hebben, doe je zo![/i]
    Niet echt spectaculaire titels en beschrijvingen, maar dit is nog een soort klad ofzo, dus - tipstipstips? Dankjullie <3. Liefs.

No one?
UP.

Ik vind het een beetje Tina-waardig zoals je het hier neer zet ipv cosmogirl… Sorry.

how to- gesprekjes starten met jongens

hoe je snel aan kunt komen :grin:

Vind ik ook.

En ps. was voor mijn profielwerkstuk ook van plan een tijdschrift te maken :]

Misschien moet je met iets minder voor de hand liggende artiekeltjes komen(zoals ‘pimp je kamer’ ed). Je kunt iets schrijven over aanstormende it-girls bijvoorbeeld en underground bandjes. Dan wordt het denk ik meteen veel interessanter om te lezen.
hier moet je wel wat meer voor doen, natuurlijk…

misschien ipv standaard diy, bijvoorbeeld iets met de naaimachine? dus een blouseje ofzo? En dan echt van stap tot stap, zodat de meiden die zoiets nog nooit gedaan hebben, het nu wel snappen? en het dan uiteindelijk ook een beetje leren! :slightly_smiling_face:

klinkt wel vet:d

Pfff Hiermee ben ik oowk besig mn.
En het is erg moeilijk he, want voor dat heb je echt DUIZENDEN ideeen [OFHOEJEHETOOKSCHRIJFT] nodig!
Maarjah, je moet gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel tijdschriften lezen

Ja ik wil mijn vriendinnen niet beledigen maar ze vinden die “Tina-like” ideeen leuk. Geen idee wat jij precies bedoelt maar ik vind er wel een paar nogal dom. Daarom vroeg ik ook tips voor andere dingen XD. Maar nu hoeft het al niet meer, maar aangezien best wel veel mensen tijdschrift maken en alles, leek het me wel leuk om voor die mensen dan tips te posten…