Tijdschrift Aniway

Ik ben meer van de Aardschok enzo :flushed:

sinds vorige vrijdag volgens mij :’) maar ik denk omdat je net een abonnement hebt genomen dat het dan ook wat langer duurt ofzo :stuck_out_tongue:

ik heb net de nieuwe weer gekocht

Ik lees hem nu een jaar en 3 maanden ofzo. Een vriendin van me wees me erop, en ik begon hem meteen te lezen, en ik nam een abonnement, (al wist ik vantevoren niet eens hoe de binnenkant eruit zag). Door die vriendin ken ik ook de manga, de animé ben ik door mijn broer gaan kijken :slightly_smiling_face: Ik ben nu bezig met het downloaden van lucky star, maar hij is nogal langzaam, dusseehh… :astonished:

Vroeger las ik het af en toe, maar ik vond het niet echt ‘boeiend’. 't Is te zeggen, er zijn zoveel animesites met nieuws en het is moeilijk om een tijdschrift echt up-to-date te houden. Vaak las ik dingen die ik een maand geleden al had gelezen op een site.

haha wat leuk zie ik hier voor het eerst iets over aniway x3
ik heb ooit is een tijdschrift van hun (nr 4) uit de bieb geleend
en sinds de zomer een aboo, daar heb ik nu 3 nummers van en ik had Alice19 erbij gekreden :grinning:
ik vind het ook een gaaf blad :3 maar die tekenlessen heb ik niet echt nodig aangezien ik al 5 jaar manga teken. minou-nii.deviantart.com
dat studeren in japan ga ik misschien ook later doen! geen idee, lijkt me echt geweldig…
xx

^^ ik wil dat ook manga studeren in Japan =3

Ik heb er volgens mij rond de 6 aniways :’]
Ik moet alleen wanneer ik geld heb, de laatst uitgekomen aniway weer kopen.