Tijdschrift abonnement

Hoii :wink:

Ik mag van mn moeder een tijdschrift abo, maar ik weet niet op welk tijdschrift!

Welke zouden jullie kiezen en is er op dit moment een tijdschrift wat leuk is en waar je een leuk cadeautje bij krijgt ;$

X

niemand?

Pff een abbo…Nou de ElleGirl is weg, dus wat betreft leuke meidenbladen is er dan niks meer over(vind ik).
De Reload is ook weer gratis dus daar kan je geen abonnement op krijgen.

fancy.

de hitkrant fseu is ook zo stom.

Girlz! Is leuk… Maar ik ben 2 jaartjes jonger dan jou hea… Duss I don’t knoww… of jij het wel leuk vind.

x

fancy - hitrkant - girlz

CG!, seventeen(moetje uit amerika laten komen maar dat is echt super chill en goed voor je engels ik heb het zelf ook en het bevalt mij prima:P), ja ellegirl is weg das echt jammer…

De girlz ! <3 daar krijg je elke keer cadeuatjes bij ! die zal ik kiezen !

Girlz vond ik een paar jaar geleden wel leuk, maar nu iets minder…

Ik zit te denken aan Fancy of Cosmogirl??

Aangezien de ElleGirl weg is, doe dan maar de Fancy.

Cosmogirl, Fancy, Glamour, Elle

misschien de gewone ELLE? daar valt alleen niet zo veel in te lezen.
en ohja, de GLAMOUR is ook wel leuk :slightly_smiling_face:.

Of je gaat over na de Elle.
(waar mijn ozo leuke quote in staat harharhar)

cosmogirl of fancy :wink:

Glamour, AvantGarde, Elle?

Zou sws niet de Fancy of de Girlz ofzo doen, dat zijn zulke kinderachtige bladen dat je die vaak na 2 maanden al wel weer gezien hebt.

Ik zou voor Cosmo Girl kiezen als ik jou was. Ik had eerst (vorig jaar en daarvoor) een abbo op de Girlz! maar ik vond dat saai beginnen te worden en toen die dingetjes die je erbij krijgt gaan bij mij (en mijn vriendin) telkens kapot! (Of het stinkt…)
En er staat niet super veel (interessante) tekst in vind ik.
Ik zou zekerweten voorde CG kiezen! Daar wil ik zelf ook een abbo op maar heb geen geld :’(

Ik denk dat de Girlz! ook voor wat jongere meiden is bedoeld. Zelf vind ik de Fancy het leukste maarja… ik ben weer wat ouder dan jij :stuck_out_tongue:

Elle, cosmogirl of glamour :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Glamour! Heb zelf ook een abonnement op de glamour! Ik vind het leuk dat er veel verschillende dingen in staan en dat er ook glamour living is! Die zit dan wel niet bij het abonnement, maar er staat ook n klein stukje living in de gewone glamour.

ik vind gala wel leuk en verder
de glamour (perfect formaat!)