Tijdmachine

Ik weet niet of dit ook in het Lifestyle deel kon, maar heb het voor de zekerheid maar hier gezet.

Wat zou jij doen als je een tijdmachine had?
Zou je iets willen veranderen? Iets opnieuw willen beleven? Iets voorkomen?
Of zou je juist naar de toekomst willen gaan?
Het hoeft niet per se ver terug in het verleden of ver in de toekomst. Er is geen bepaalde tijd.

John Lennon’s moord voorkomen

damn wat zou de wereld anders zijn geweest

Oh wauw mijn vroegere ik zou dan zoveel andere beslissingen hebben gemaakt…

Mijn fouten herstellen

Met normale mensen omgaan, niet op mn broers rug gaan zitten en er vervolgens afvallen waardoor ik nu een Harry Potter litteken op mn voorhoofd heb :’)

-

Ik zou terug naar de basisschool gaan.

Ik zou er niks mee doen. Van fouten leer je namelijk!

Het lijkt me ook doodeng om jezelf in het verleden of in de toekomst te zien, haha :flushed:

Ik zou niks veranderen. De dingen die zijn gebeurd hebben mij gemaakt tot de persoon die ik ben, en daar ben ik best trots op!

Ik zou naar Victoriaans Engeland willen en een week lang bals bezoeken en mooie jurken dragen hahaha

Ja, ik ben oppervlakkig :’)

Dan zou ik 2,5 jaar terug gaan om iets te voorkomen.

Ik wil voor geen goud mijn leven opnieuw herbeleven.
Ik zou wel een kijkje willen nemen in tijd van de oudheid (Sumeriers/Egyptenaren)

Mijn eerste gedachte was om te zeggen dat ik zoveel anders had gedaan en zoveel had willen voorkomen, dat had me veel verdriet gescheeld. Maar toen dacht ik na, en dan was ik niet geweest wie ik nu ben. En ik denk dat ik door die dingen die ik heb meegemaakt en de fouten die ik heb gemaakt, toch een beter persoon ben geworden.

THIS. Dit is echt een droom van mij, haha.