Tijdje wonen in NYC

Ik droom al jaren om naar New York te gaan. Nu ik (als het goed is) bijna afgestuurd ben, zie ik de kans om voor een tijdje (1 a 2 maanden) het leven te ervaren in New York. Ik merk dat het voor mij een drempel is om deze stap alleen te zetten. Zijn er toevallig meiden die deze droom met mij delen? En dit avontuur ook willen aan gaan deze zomer? Let me know :upside_down_face:

Ben vorig jaar op vakantie er heen geweest. Wat zou je er willen doen? Puur vakantie vieren of stage lopen of vrijwilligerswerk? Als het echt vakantie is kan je een appartement huren en gaan.

Ohh dat lijkt me zooo vet! Wens je daar veel plezier (als het doorgaat)!

Betaald werkt schijnt lastig te zijn. Ik zou graag vrijwilligerswerk willen doen om op deze manier wat bij te dragen en sociale contacten op te doen.

Thanks! :slightly_smiling_face:

Kijk hier eens op: http://www.easyexpat.com/nl/guides/usa/new-york/baan/vrijwilligerswerk.htm

Weet niet of het betrouwbaar is. Misschien kan je een facebookgroep zoeken en daar een oproep plaatsen.

Oh super! Thanks :slightly_smiling_face:

Jaag je droom achterna, en ookal is het niet altijd even makkelijk maar stap over die drempel heen. Je gaat zo gelukkig zijn wanneer je er bent en al die uitdagingen om je heen hebt

Ja! Wat Chingchangpong zegt. Sowieso gaan anders ga je spijt krijgen. Slaap desnoods in een hostel om andere mensen te leren kennen en zo niet alleen te zijn.

Thanks voor jullie meelevende reacties
Ik zal het hier laten weten als het door gaat :slightly_smiling_face: