Tijdens De Pil Ongesteld.. Hoe kan dat?!!

Ik ben 2 weken terug op maandag weer met een nieuwe strip begonne, en vandaag ben ik ineens ongesteld terwijl ik pas over 2 weken ongesteld hoor te worden, Ik begrijp hier echt niks van, en ik slik de pil gewoon op tijd ben deze 2 weken ook niet vergeten ofzo, maar toch ongesteld…
Wat nu?? heb al gezocht op internet maar kon niets vinden wat duidelijk was…
Wie kan me helpen… ik snap er niks van,!!!

Snel reagere please

Ben je net van pil gewisseld of net met de pil begonnen?

Waarschijnlijk is het een tussen bloeding. dat gebeurd wel eens. het is niet zo heftig als normale ongesteldheid en niet zo lang. gewoon oud bloed wat eruit komt

Ik pak dan de BIJSLUITER erbij…

Ben je het in je stopweek wel geworden dan?

heb je de stopweek mss overgeslagen?

-

Nee De stop week had ik 1 keer overgeslagen maar dat is 2 maanden terug ofzo… dus dat kan het niet zijn lijkt me…

Ik had dat eerst opeens elke maand toen was mijn pil te licht.

de dokter zij bij mij dat dat kon gebeuren… af en toe bloedingen…

Doorbraakbloeding, heel normaal.

Ik heb dat ook, ik kan niet langer dan 2 maand achter elkaar slikken.
het kan zijn dat je lichaam het gewoon niet vol kan houden.
maar het staat verder ook in de bijsluiter, als het na een half jaar slikken nog zo is moet je even bij de arts informeren.
bij mij bleek dus dat mn lichaam het gewoon niet vol kon houden =p

Ik had het ook. K ben er mee na de dokter gegaan en kreeg ik zwaardere pil mee ! Nu heb ik er nooit meer last van. Dus gewoon ff een afspraakje maken en dan ben je er zo vanaf!

had ik vorige week ook een dag ! maar daarna was het ook weer over
ff dokter bellen maybe

Heb ik ook gehad. Je moet nu stoppen met slikken en later opnieuw beginnen. Als je doorgaat met de pil slikken nu, dan blijf je ongesteld en stopt het niet meer.
Dus stop met de pil. en begin weer als je helemaal gestopt ben met bloeden.
ik heb t ook gehad en heb het toen aan de huisarts gevraagt.

succes!