tijdelijkk??

ik wil heel graag donkerrood haar :wink: mr me moeder vind het ZOOO zonde, omdat ik lichtblonnd haar heb -.-’ dus ik dacht is er ook tijdelijke verf die niet langer dan 2 weken blijft zitten voor blond haar? (dan bedoel ik ook echt zonder schijn) kan ze zien dat het wel leuk is :wink:

oke, weet iemand anders miss nog wat of moet ik alle hoop opgeven??

Nee, niet doen.
Blond haar is heel kwetsbaar, dus dat rode zal je blijven zien

Kan dit niet gewoon in het Aparte Haarkleuren Topic of het Haarverf topic?

zonde van je haar, want het wordt nooit meer de kleur die je nu hebt als je het donkerder gaat verven.

srry ben egt ongeduldig in dit soor t dinge…;s ik weet t maar ik wil het zooooooo graag ;(

Wacht er nog maar een paar jaartjes mee. Dan weet je tenminste zeker dat je het wilt en kan je het dan doen.
Daarnaast ben je pas 12

ja daar heb je wel een punt…;’)

zegt iedereen…hou gwn van uitprobere xp :upside_down_face: , wel jmmr

Wil je trouwens ABN schrijven? Leest wat makkelijker.

Ik zeg wacht nog even. Je blonde haar krijg je niet zo snel terug.

srry hoor xd opzich hebben jullie ook wel gelijk

Dit dus, je zal er altijd íets van blijven zien. En je had inderdaad je vraag kunnen stellen in het aparte haarkleuren topic of het algemene kapsel topic…

Ik heb precies hetzelfde probleem, hoor van iedereen dat je blond haar zo ontzettend moeilijk terugkrijgt (daarnaast is donker haar met een lichte uitgroei ook echt absurd haha)

Had je dit topic gisteren ookal niet aangemaakt?
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/donkerrood-haar-verven-254732.0.html

Je had het net zo goed daar even kunnen vragen, vind je niet? Zijn geen 2 aparte topics voor nodig.

Nu ik dit topic toch zie: bedoelen jullie dat je het er niet meer helemaal uitkrijgt, of dat het ook donkerder teruggroeit? Dat had ik namelijk een keer gelezen, en zou me eventueel kunnen tegenhouden van het verven van mijn haar. :c

ik weet het zou het voortaan doen, dit is dus 1 van de redenen waarom ik niet van blond haar houd ;’) voordeel is wel dat bleekspul nieyt nodig is;D @trainstation eigenlijk vroeg ik hier of je ook uitwasbare dingen had ;’) maar je hebt gelijk ik maak veel te veel topics aan…slotje dan maar??

Dan moet je je topic even melden want modjes hebben geen superkrachten.

Maar idd voortaan de zoekfunctie gebruiken en in je achterhoofd houden dat het geen chatbox is dus niet meteen binnen 1 seconden antwoord krijgt (:

Rood blijf je zien. Je zal het dan uit moeten groeien, maar dat duurt heel lang.

Hier zijn algemene topics voor, zoals het haarverf topic. Slotje.