tijdelijke vervanging voor als het gs forum kut doet

aangezien dit forum bagger werkt hebben we een nieuwe gemaakt

het stelt weinig voor en er is maar 1 topic maar dat mag iedereen even zelf doen hihi

dit is vast reclame en wordt binnen 10 sec gesloten want daar zijn ze wel snel in maar oke

WE WILLEN GIRLSCENE NIET OVERNEMEN DIT IS EEN TIJDELIJKE OPLOSSING TOTDAT ALLES WEER WERKT OKE

even voor de duidelijkheid het is geen professioneel forum
xxxxxxxxxxxx

whut

Dafuq

Dude, what the fack.
Dit is gewoon triest. Sorry hoor, maar jullie maken een forum die beter moet zijn dan deze…
En dan komen jullie aan met zoiets! Good job…

Volgens mij is dit al een keer geprobeerd. Degenen die het gemaakt hebben zijn overduidelijk niet tevreden met dit forum, dus ga dan maar mooi daarheen. Verwacht iig niet dat dit iets gaat worden (en dat weten jullie zelf ook dondersgoed)

omygod mensen lees even het andere topic door in over girlscene en kom dan opnieuw een reactie plaatsen dankuwel

je kan niet ontkennen dat dat forum niet om de vijf seconden vast loopt, foutmeldingen geeft of je automatisch uitlogt.

Ik snap ook wel dat gs het minder goed doet dan vroeger, maar dit is niet nodig. Alsof iedereen nu opeens naar jullie o zo goede, mooie forum zullen gaan

jezus zeikmens :’)
niemand zegt dat ‘ons’ forum zo mooi en goed is maar het is een prima tijdelijke oplossing voor als girlscene het weer eens niet doet.
Je hoeft niet te komen hoor.

Zeiden we dat? Nee. Het is een TIJDELIJKE OPLOSSING. Een oplossing zie je? :")

Ha, nou dat ontken ik wel. Ik heb nergens last van ^^

Jeeeezz mensen ze bedoelen het goed hoor! Ik begin ondertussen ook flink de balen te krijgen van dit forum, ik krijg zo vaak foutmeldingen & als het forum het ‘wel doet’ dan duurt het 5 minuten voordat alles een beetje geladen is.

Lol, wat een zeikerds.

Mijn excuses dan, ik trok te snel conclusies

kan gebeuren!
ik kan me wel voorstellen dat het opzich raar over komt maar girlscene overnemen is echt niet de bedoeling haha

Ja, vooral als jullie het er 10 minuten later onderzetten. Wauw, wat zijn jullie lame.

waar onderzetten? :") sorry dat we je te proberen helpen hoor

nvm ik zie het al
jezus

Ik denk niet dat veel mensen het zullen gebruiken.