Tijdelijke haarverf?

Hey iedereen!

Ik vroeg me af of jullie misschien verstand hebben van tijdelijke haarverf (die er ook daadwerkelijk na een stuk of 10 wasbeurten uit is)

Want ik zou graag tijdelijk van mijn donkerbruine haar naar caramelblond gaan, zonder er blijvende “schade” aan over te houden. Of is dit totaal onmogelijk?

Dikke (K)!

Onmogelijk, met een spoeling kan je haar alleen donkerder.

Als je het lichter wilt moet je kleur weghalen uit je haar. Dan kan niet op miraculeuze wijze ineens weer terugkomen, ontkleurd is ontkleurd.

NIET DOEN.

Tegenwoordig zijn kleurshampoo’s ook al permanent; hun reclame is gewoon b-shit.
Just so you know.

+ dit

En trap alsjeblieft niet in die Casting Creme Gloss. Dat is GEEN spoeling. Die kleuren gaan er NIET meer helemaal uit.

Het is gewoon een soort permanente verf die heel snel lelijk vervaagd xD

Deze zijn volgens mij de enige echt uitwasbare bij de Kruidvat en Etos

http://www.guhl.nl/nederl…twasbare-gel-kleuring.asp

Iemand nog ideetjes?

Alvast bedankt jongens!

al je van licht naar donkerder gaat kan dit wel toch?

ja.
en wanneer je je haar lichter wil moet jij het toch echt eerst bleken!

Okee! Want een gewone blonde spoeling pakt niet?

Nee.

Okeee, Want ik weet eerlijk gezegd nog niet of ik erop zit te wachten om mijn haar te bleken. :open_mouth:

het zullen wel meer dan 10 wasbeurten worden

Je kan je haar niet blonder verven met een spoeling, en ook niet met permanente verf: pakt oranje uit.
Als je het lichter wil naar de kapper gaan, anders zelf ontkleuren en dan verven.

ik heb laatst mijn haar van donkerblond naar een kleur tussen licht en middenblond in.
en dat ging gelukkig goed. (:
maar omdat jou haar van nature niet blond is moet je het toch echt eers ontkleuren
anders pakt de kleur niet goed. ;d
en dan zit je met oranje of groen haar.
en dat lijkt me nou niet echt de bedoeling. ;p

voordeelhal heb je ook spoeling in alle kleuren

het gaat er heel langzaam uit
maar na 8 beuren als dat er op staat is niet waar
je blijft het altijd nog een deel zien

Ik heb Poly color, ik heb donkerblond haar, had het lichtbruin gespoeld. Gaat er heeel langzaam uit, maar het gaat er dus wel uit :stuck_out_tongue:

ik heb donkerblond haar, maar heb al een paar keer highlights laten zetten verspreid over toch wel bijna een jaar. die zitten er dus nu nog steeds in maar laat het elke keer bijverven zegmaar. maar ik wil nu toch wel eens wat anders proberen en zat te denken aan een bruine spoeling ofzo, maar wel een uitwasbare… maar stel dat dat bruine er dan weer helemaal uit is, dan zie je mijn highlights zeker niet meer ofwel? ik zou het wel heel zonde vinden dan

Ik heb het ook gehad en de waas van die kleur bleef er nog een tijd in zitten!