tijdelijk, ik weet niet wat ik met deze jongen moet...

Wat ik even wil weten over 1 jongen en waar ik echt even mee zit is
wat ik moet doen …

Ik ging flirten met een jongen en hij ook met mij. We noemden elkaar schatje en lieverd enzo via smsjes en msn en op school deed hij superaardig tegen me en we spraken elkaar vaak. Dit duurde maar een week en hij zei toen tegen me via smsje dat we te hard van stapel liepen met de kleffe smsjes en dat hij me een superleuk meisje vindt maar dat hij niet weet wat hij voor me voelt en dat hij ook nog iets voor een ander meisje voelt!! ik voelde me zo kut toen hij dat stuurde.
en toen ben ik hem die avond gaan negeren bij dansles party.
maar moet ik hem nou blijven negeren of kan ik hem proberen af te pakken van dat meisje??
wat moet ik nou doen?
ik vind hem nog steeds leuk. =(
en een vriendin van me vindt hem ook leuk :open_mouth: maar ik wil hem echt graag…
hij zit ook bij me op school weetje… dus ik spreek hem wel vaak.

kussss. <3

Wat ontzettend flauw om hem meteen te negeren. Hij heeft gewoon tijd nodig. Ik kan me voorstellen dat hij vind dat het een beetje snel gaat en dat het nogal klef is allemaal. Relax, laat hem gewoon denken en doe gewoon normaal (flirterig) tegen hem, maar niet hem meteen claimen. Dat kunnen jongens over het algemeen echt niet hebben (meisjes trouwens ook niet).

Ik snap hem wel, maar jou ook wel.
Ik denk dat je hem het beste niet
helemaal kunt negeren, wel oogcontact
zoeken enz. Maar iets afwachtender dan
eerst…
succes
x

Als je hem negeert, ga je hem ook niet kunnen krijgen.
Ik snap wel dat het niet echt leuk moet zijn om te horen dat hij een ander meisje mss ook wel leuk vindt, maar daarom heb je de strijd nog niet verloren. Je kan het hem ook niet echt kwalijk nemen vind ik, hoe kut het misschien ook is. Jullie liepen echt wel redelijk snel van stapel, dus hou nu gewoon contact met hem en flirt een beetje met hem maar niet te hard.

Je moet hem blijven smsen, maar met mate! Niet te klef maar gewoon normaal, wat hij gedaan heeft die dag enzo, gewoon interesse tonen.

Ik heb dit namelijk ook met een jongen gehad dus spreek uit ervaring(A) Ik zag hem bij dansles en dacht ik MOET hem hebben. Dus ik via sugababes (ooooh dit is ook lang geleden ahahha heel erg dat sugababes:P) hem toevoegen en zo zijn msn gekregen. Heeeeel veel praten en gewoon normaal. Hij had bijna met iemand anders maar ik moest hem gewon ook al dacht ik dat ik hem nooit kon krijgen. En toen ineens smsde die mij, kom is ff op msn wil met je praten. En toen ineens zei die dat hij dat andere meisje vet dom vond had naaistreek enzo weet ik veel en dat hij mij al langere tijd veel leuker vond. En toen ruzie met dat meisje en toen ging vriendin van haar proberen hem weer van mij af te pakken laat maar zeggen. Maar je moet niet opgeven. Hij was best knap en allemaal mensen gingen smoesjes verzinnen dat hij met andere had gezoend enzo… terwilj het allemaal niet zo was. JE MOET GEWOON DOORZETTEN! Als je iets écht wilt, dan lukt dat ook !:slight_smile:

(uit eindelijk is het niks geworden, ik wilde niks vasts:P maargoed, ik wil je even duidelijk maken; Je moet hem NIET gaan negeren, geef hem de tijd. Je moet niet opdringerig zijn, doe net of je ook niet zoveel voor hem voelt maar gewoon interesse toont. Je moet niet veel uit jezelf smsen, jongens houden van ‘jagen’. En geen kleffe smsjes, vooral gewoon interesse tonen en niet jezelf meteen helemaal bloot geven, zo blijf je ‘spannend’ en wil hij weten wat er nog meer achter je zit)

best lang bericht hahaha, was neit mijn bedoeling, excuses

ahh echt bedankt voor jullie reacties. ik heb hem net nog terug gesmst van gisteravond, toen ik hem negeerde. hij vroeg of de dansles party nog leuk was en ik zei dat het leuk was en wat hij nog had gedaan. (al wist ik dat hij er ook was, maar dat was me dan niet opgevallen want hij zei niks en was al snel weer weg met dat meisje naar de stad ofzo).
maar wat nou als hij geen smsjes meer stuurt naar me?? ;o
dan kan ik hem toch niet smsen? want dan jaag ik ;p.

die jongen heeft ook wel gelijk hoor, dat jullie wat te snel van stapel lopen. Alleen vind ik het lullig van hem dat hij eerst helemaal mee gaat doen, en daarna opeens zo een smsje stuurt.
Maar eerlijk gezegt is het ook zeker lullig van jou om hem te gaan negeren, hij weet toch niet wat hij fout heeft gedaan? Hij is alleen zo eerlijk geweest om te zeggen dat hij het iets rustiger aan wilde doen.
Dus stuur hem smsjes, maar niet te klef, en ook niet te veel. En praat gewoon altijd op school vrolijk tegen hem en blijf oogcontact maken. Terwijl jullie elkaar beter leren kennen merk je uiteindelijk dat hij uiteindelijk ook gewoon weer veel wilt smsen en veel flirten etc.

Nou gewoon wat ie zegt: rustig aan doen

Gewoon kijken wat er gaat gebeuren als jullie ‘het rustig aan’ gaan doen. Ik zou hem niet gaan negeren ofzo, hij heeft gewoon even tijd voor zichzelf nodig om te kijken wat hij nou eigenlijk wil.
En die vriendin heeft pech gehad.

& hij stuurt bijna geen smsjes meer en hij is gewoon op msn en ik zei heee(: tegen hem en hij zegt niet eens wat terug ofzo…
dus ik sta nu op offline :stuck_out_tongue: en hoop dat hij spijt heeft dat hij niks had gezegd omdat ik nu weg ben.

xxxx

Hier precies het zelfde.
Hij heeft mij een maand laten wachten en gaat ervan door met zijn ex
Ik weet niet wat ik moet zeggen tegen hem enzo kom hem nog altijd 3x per week tegen. We doen normaal tegen elkaar maar het is anders het voelt anders en nooit meer hetzelfde als toen.
Ik hoop dat mijnes stiekem goed gaat nadenken.

@Shop_Princess
Ik wil niet gemeen doen, maar ik denk dat er een grote kans bestaat dat hij bij zijn ex zal blijven. Dit zeg ik omdat hij vast meer gehecht is geraakt aan haar dan aan jou. Hij heeft immers meer tijd met haar besteedt denk ik?

Helemaal mee eens!

Kinderachtig om hem meteen te reageren
Dit is zijn mening, moet ie dan tegen je gaan liegen? Beter toch dat je de waarheid weet?
En dat stukje over: ‘‘Moet ik hem van dat meisje afpakken?’’ nee, wat denk je zelf. Als ie jou leuker vind, gaat ie wel voor jou, je moet dat soort dingen niet forseren.