Tijdcapsule

Hii,

Ik ga een doos/bak vullen met spullentje die ik dan weer over 10 of 20 jaar open ga maken =D

Ik weet alleen nog niet zogoed wat ik erin ga doen…
Dit had ik al bedacht;

• Brieven aan mijn oudere ik
  • fotoalbum met allemaal foto’s van vriendinnen, mezelf ect (moet ik nog maken)
  • Lijst met mijn favo nummers (of een cd ofzo)
  • Euro die in 2010 gemaakt is
  • Tekeningen (ik teken graag/veel)
  • Songtekst van mijn favo liedje
  • Mijn stem opgenomen (weet nog niet hoe ik dat ga doen)
  • iets van school (werkboek/schrift/ect)
  • Dagboek

weet iemand nog iets?

wauw wat een leuk idee zeg!
Op dit moment weet ik niet echt iets voor je, maar als ik iets verzin zal ik het even posten, maar echt een heel leuk idee!

oh wat leuk, haha dat ga ik denk ik ook maar een keer doen als ik me verveel :grinning:

misschien gewoon een lijst met al je favo dingen. Zegmaar ook kleur, vakantieland, eten…

Leuk idee! Maar wat ga je dan met die doos doen, waar ga je hem 10 jaar opbergen?

Misschien kun je een bonnetje van je lievelingswinkel erin doen?
Foto van je favoriete outfit?
Uhm, een papiertje zeg maar, waar je je favoriete luchtje opgespoten hebt?

erg leuk!
maar k heb heel snel dat ik erin wil kijken en of dat ik 'm weg wil gooien ofzo :stuck_out_tongue:
maar nu bedenk ik me dat ik 'm tussen de rotzooi op zolder kan zetten en erop zetten ‘Voor Ellen’ .
haha
vroeger was ik er altijd heel veel mee bezig, maar nu wat minder… (door school)
maar nu er weer een topic over is… ja toch wel leuk!

Ik denk aan een papiertje met 3 kollommen.
in de 1e; bv; Lievelings eten ect
2e; wat het nu is
3e; invullen over 20 jaar =D

Opschrijven hoe jij je toekomst ziet over 10 of 20 jaar. Getrouwd, kinderen, wat voor baan, waar woon je, etc. En tegen die tijd kun je dan kijken of dat ook daadwerkelijk klopt.
Wel een leuk idee trouwens, zo’n tijdcapsule. Mij kennende zou ik waarschijnlijk tegen die tijd vergeten zijn dat ik ooit zo’n ding gemaakt zou hebben :laughing:

Als ik zo’n ding zou maken, wat ik wel graag zou willen, dan zou ik er denk ik elke keer iets nieuws in gaan stoppen, want dan verzin ik elke keer weer iets nieuws. Dus dan zit ik er twintig jaar lang dingen in te stoppen ofzo -.-

dat is idd heel leuk, hoe jij je toekomst verwacht
&miss blijkt het wel dat je helderziend bent! 'aa

Dat klinkt leuk, ik zou alleen niet weten waar ik hem moet opbergen. Ik denk dat ik hem of kwijt raak of over 5 jaar eens open omdat ik ben vergeten wat er in zit.

Ik denk dat ik hem op zolder zet ofzo…

Misschien kun je ook een schriftje vol schrijven met grappige of minder leuke gebeurtenissen. Dan kun je zien hoe je je op dat moment voelde enzo. :’)

Ooh, je kan er ook blz. van de H&M of een ander tijdschrift/modeblad indoen, zodat je terug kan kijken op de mode van nu :]

Kaartjes (van verjaardagen) en kleine dingetjes die je van je vriendinnen hebt gekregen

tijdschriften

Een foto van je kamer :] of vriendje op dit moment.

Leuk!
Je kunt er een krant instoppen van dit jaar, of dingen als snoeppapiertjes(over 10 jaar zijn de logo’s misschien al veranderd!) en dingen die te maken hebben met wat nu belangrijk in je leven is…

-