Tijd voor een handjob of niet?

Haaai

Ik en mijn vriend zijn nu ruim een half jaar bij elkaar en hij heeft mij al op allerlei manieren verwend, maar ik durf hem nog niet eens een handjob te geven. Dit heeft zo zijn redenen, maar ik vraag me af of het er ondertussen niet eens tijd voor is het maar gewoon te doen. We praten er wel veel over en hij weet dat ik het echt heel eng vind, maar ik voel me zo schuldig om hem nog langer te laten wachten. Ik weet dat je het niet door schuldgevoelens moet doen, en ik wil het ook echt graag doen! Niet alleen voor hem, maar ook voor mezelf. Ik weet alleen niet goed hoe en wanneer dan het beste moment zou zijn om er echt voor te gaan. Iemand tips?

Dat voel je zelf aan wanneer het beste moment ervoor is. Dat kunnen wij helaas niet zeggen. En ga het vooral niet plannen.

Ja, je moet het natuurlijk alleen doen als je je er goed bij voelt. Maar miss moet je het ook gewoon een keer doen, als je het een keer gedaan hebt, heb je meestal het idee; was dit het nou?

gewooon doen, maar als hij jou echt leuk vindt geeft hij jou de tijd zekerr als je dat nog nodig hebt :wink:

Waarom wil je het niet doen? Als de enigste reden is dat het eng is, dat blijft het bij de eerste keer altijd wel. Wanneer je het ook doet.

Voor alles een eerste keer. Doe het wanneer jij je er klaar voor voelt! Eenmaal gedaan, zal de angst wel weg zijn. Maar jij moet er natuurlijk ook van kunnen genieten. :slightly_smiling_face:

Ik wil het dolgraag doen! Maar ik ben echt heel erg bang dat ik er slecht in ben. De eerste keer lijkt dat me niet zo vreemd maar als ik nooit beter word, is dat voor hem natuurlijk ook geen pretje :frowning_face:

Hij weet dat hij je eerste is toch? Vraag hem of hij het wilt zeggen of iets goed is of juist niet en verder is het gewoon een kwestie van uitproberen. En oefenen.

Precies, vraag gewoon aan hem of hij je wilt vertellen wat je moet doen, OF nog beter, doe het de eerste keer zo dat hij zijn hand om de jouwe heen legt, zodat hij de beweging doet met jouw hand. Dan weet je de volgende keer al wat beter wat hij lekker vind.

En geloof me, niemand weet de eerste keer bij iemand PRECIES wat hij lekker vind. Iedereen is anders, maar oefening baart kunst :wink:

Ga er gewoon voor, komt helemaal goed!

Je kunt ook aan hem vragen of hij je wil helpen, hij gaat je echt niet uilachen. Hij weet dat het je eerste keer is. En eerste keren zijn altijd eng, ga ervoor, het komt vast goed!
Mijn vriend pakte mijn hand vast en hielp mee tot ik het goed deed, niks ergs aan. Al voelde ik me wel een beetje een kneus :’)

Ik heb precies hetzelfde… En steeds doet hij iets bij mij en ik niks bij hem… En als hij dan weg is heb ik een heel erg schuldgevoel. Hij zegt zelf al wel dat hij er niks aan zal vinden als ik heb een handjob geef maar dat het hem veel fijner lijkt als ik hem pijp… Ik ben zo bang dat ik iets fout doe of dat hij het niet lekker vindt en ik niet beter wordt. Ik kan ook nog steeds niet tongzoenen :bored:

Ik heb precies hetzelfde… En steeds doet hij iets bij mij en ik niks bij hem… En als hij dan weg is heb ik een heel erg schuldgevoel. Hij zegt zelf al wel dat hij er niks aan zal vinden als ik heb een handjob geef maar dat het hem veel fijner lijkt als ik hem pijp… Ik ben zo bang dat ik iets fout doe of dat hij het niet lekker vindt en ik niet beter wordt. Ik kan ook nog steeds niet tongzoenen :bored:

Oeps 2x sorry :cold_sweat:

Haha nee tongzoenen ben ik ook echt niet zo geweldig in!

Ondertussen heb ik geprobeerd op te bouwen naar een handjob, en zelfs al een aantal keer getrokken. Maar er ook echt helemaal voor gaan, is nog erg eng… maar misschien moet ik het inderdaad eens gewoon doen :’) Dan zie ik wel hoe het verloopt en of hij me gaat opeten als het verkeerd gaat haha :wink:

No guilty feelings! Je moet het enkel doen wanneer je het wilt doen, niet omdat je hem in de watjes wilt leggen! Anders krijg je er spijt van, en geloof me, dat wil je niet! :slightly_smiling_face: En als je het wilt gaan doen, vraag het hem gewoon, “heb je dit graag?” of “kan je me eens wat helpen?” Je zal ook wel snel doorhebben wat hij écht graag heeft, en veel fout kan je niet doen hoor! Communication is the key! :slightly_smiling_face: