Tijd om na te denken

Hallo meiden!
Ik heb een vraag, want ik snap er helemaal niks meer van.
Mijn vriend heeft het afgelopen zaterdagavond uit met mij gemaakt.
Het was voor mij totaal onverwacht. Ik was woensdag weergekomen van vakantie, heeft hij me opgehaald… Was heel fijn, hij gaf mij heel veel kusjes en zei ik hou van jou… Donderdag hadden we verjaardag van een van zijn vrienden en was het weer heel fijn, totdat hij het dus opeens uitmaakte. Toen hij me naar huis bracht was ik de hele reis stil, was gewoon in shock. Nu kwamen er allemaal vragen naar boven en wil ik graag een keer met hem praten. Wil hij alleen niet, “want hij heeft tijd nodig om na te denken”. Is dat normaal? Hij is toch degene die het uit heeft gemaakt? Ik heb hardstikke veel pijn en verdriet, en kan het ook geen plekje geven omdat ik er helemaal niks van snap… (oja, hij is 22, ik 17)

Het klinkt misschien hard, maar zo laat je je toch niet behandelen? Dat hij het uitmaakt zal een reden hebben, blijf niet er achter aan lopen. Als er twijfel is zit het sowieso niet goed, want als iets 100 procent goed zit zou er geen twijfel moeten zijn.

Je hebt recht op een verklaring, dus ik zou die absoluut bij hem gaan halen.

Eens met CaptainObvious,
als hij je niet eens de reden voor de break-up geeft, hoe kan jij er dan overheen komen. Waarschijnlijk zit je nu constant na te denken of het misschien jouw schuld is, of want de reden voor deze onverwachte break is. En dat is niet eerlijk.

thx

Hou je ons op de hoogte?
(Ik weet hoe kut het is als je niet weet wrm iemand je dumpt of dat iemand niet de echte reden verteld… Goodluck! <3 )