Tietloos

Ik zit in Havo2 en ik voel me echt klein. Ik ben 1.50 lang en tietloos, op school noemen ze mij een brugger ofzo en het is dan echt vervelend, maar als ik nu denk dan denk ik, waar maak ik me druk over.
Zijn er ook mensjes zoals ik?

Naja je bent 13/14. Niks om je zorgen over te maken en wat is er mis mee dat ze je een brugger noemen? Je zit net een paar weken in de 2e klas.

Het komt wel goed, sommige mensen zijn gewoon wat later dan anderen.

En beter ietwat aan de dunne kan dan een rond blubberende olifant wiens tieten tot over haar knieën komen.

Alles groeit nog op jouw leeftijd, ook hoe mensen naar jou kijken.

ik werd in de derde nog voor brugger aangezien, hoewel ik 1.75 ben en cup D heb. tja, zo is het soms… neem het en sta erboven, je bent toch geen brugger meer?

ik zit nu in de 3e & geloof me ik had bijna niks vorig jaar & nu zeggen mij vriendinnen ´ ik wou echt dat ik jou bortsen had´ ze zijn helemaal bijgegroeid ahah.
don´t worry komt allemaal goed!

Heel veel is ook niet leuk…

Oké ik moest best wel lachen om de titel

Maar dat komt vanzelf goed joh, dat groeit vanzelf wel. Je bent nog maar 13 jaar waarschijnlijk en dan komt het allemaal nog wel. En boeiend dat ze jou een brugger noemen, niets van aantrekken.

En by the way, praktisch gezien ben je ook nog maar een paar weken een ‘tweedeklasser’ Zo’n belediging is dat nou ook weer niet dus.

Ik had mijn eerste bh (70AA) pas toen ik 16 was :’)
En mensen denken nog steeds dat ik scholier ben! Ik ben nu tweedejaars studente, en ook nog in 4 havo blijven zitten haha.
Don’t worry, komt allemaal goed!
Moet zeggen, toen ik zo jong was als jou vond ik het ook heel erg om tietloos te zijn, ben er ook een tijdje mee gepest door banga’s… :’)

Ik ben 18 jaar, en ik heb cup 75A.
Het kan altijd erger :wink:

Ben 1.60, heb 70E en mij zien ze nog geregeld aan voor een brugger. Laatst werd mij door de buurvrouw van mijn nichtje gevraagd of ik bij ‘Jinte in de klas kwam.’ Ik zit in de 4e, mijn nichtje zit nu net in de 1e.

Aangezien je nu 13 bent en het allemaal nog op een laag pitje staat (denk ik), zou ik me niet zo’n zorgen maken. Ik ben nu 15 en heb ook vrijwel niks. Ik heb er geen moeite meer mee, je moet het gewoon accepteren.
of een boobjob, hehe.