Tieten op

Oke ik heb iets heeel doms gedaan, en ik heb er enorm veel spijt van. Ik heb dus mijn tieten laten zien op omegle aan een Amerikaanse jongen. Ik had niet mijn gezicht laten zien, want dat doe ik nooit op zulke sites, maar toch ben ik doodsbang dat dit ooit uitkomt. Ik wordt gwn paranoid en begin steeds dingen te denken als wat nou als diegene mijn pc heeft gehackt en weet wie ik ben enz. Denken jullie dat er een manier is dat dit uitkomt? ookalheb ik niet mijn gezicht laten zien of mijn naam gezegt, ik heb zelfs gezegd dat ik uit duitsland kom.

De kans lijkt mij heeeeel klein dat het uitkomt hoor!

Laat dit een les voor je zijn en doe het vanaf nu nooit meer :slightly_smiling_face:

Dan word je echt niet herkend hoor. Les voor de volgende keer dus.

Hij heeft je computer niet gehackt of het zou wel heel toevallig moeten zijn, je hebt je gezicht niet laten zien dus er is niks aan de hand.

Ik heb zeker mijn les geleerd, zeker omdat ik nu ook gwn slapenloze nachten ervan heb gehad. Ik kan niet geloven hoe dom ik ben geweest, ik walg gwn van mezelf :frowning_face:

Ze kunnen wel je ip adres achterhalen en van daaruit kunnen ze wel achterhalen waar je ongeveer woont.
Er zijn programma,s waarmee je dat kan doen
Stuur dus nooit zulke foto,s in en email want dan is het helemaal makkelijk om het te achterhalen.
Ook al zeg je dat je uit Duitsland komt kunnen ze toch achterhalen waar je vandaan komt.

Maar dan weten ze toch alleen in welke land je woont of ben ik nou gek?

Hoe ver is in de buurt komen? echt je huisnummer en straat of gewoon stad ofz? bovendien heb ik mijn hoofd er niet op staan, dus veel zou hij niet kunnen doen toch?

Ze weten enkel bij welk bedrijf je je internet aansluiting hebt, meer niet. Als je met een vaste lijn surft en bij een groot landelijk bedrijf zit zoals Telekom of Kabel Deutschland dan kunnen ze niet méér achterhalen dan dit. Als je internetprovider enkel in een bepaald gebied actief is zoals bijvoorbeeld KabelBW, dan weet hij wel dat je in dit gebied woont. En als je met je mobiel surft dan weten ze nog niet eens waar je woont, want je kan in een ander land wonen als je internetprovider.

Enkel in het geval je vanop een internetaansluiting van een bedrijf (bijvoorbeeld op het werk) surft, kan het een probleem worden, want die zijn gemakkelijk te achterhalen.

Maak je dus niet druk! En ik denk ook niet dat bij omegle het ip adres gemakkelijk te achterhalen is. Maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Haha door mijn paranoid mind heb ik allang al mijn webcam afgeplakt, dus ik denk niet dat dan echt veel zin zou hebben, en ik heb mn IP gecheckt, er stond mn provider op en een totaal andere stad haha gelukkig! niet dat ik denk dat hij uberhaupt mijn IP heeft opgezocht, want wat is er het nut van?

Verstandig dat je hoofd er niet op stond.

Dat is enkel mogelijk als je toegang hebt tot de gegevens van de internetprovider.
Maak haar toch niet bang voor niets!

Maak je niet druk, volgens mij is de kans echt nihil dat die jongen er sowieso iets mee gaat doen. Bovendien, waarom zou zo’n jongen die het alleen leuk vindt om tieten te zien, zoveel moeite doen om een foto te verspreiden in Nederland van een meisje die aan de andere kant van de wereld woont die hij nooit in zn leven meer ziet? Les geleerd, niet meer doen, maar maak je niet zo druk.

Maak je niet druk, je hoofd staat er toch niet op.

En dan staan je tieten op het internet, maar je hoofd staat er niet bij op. Daarom zou ik me niet te veel zorgen maken. Wel een goede les voor de volgende keer.

Hij kan er wat mee doen, maar de kans is klein dat hij dat doet.

Ik vind tieten mooi :smirk: :smirk: :smirk:

Als hij het op internet zet en jij wil dat niet is hij strafbaar. :wink: