tienertoer

ik ga met 3 vriendinnen deze vakantie op tienertoer.
Dat houdt in voor diegene die het niet weten dat je 3 dagen onbeperkt kun reizen voor 33 euro.
voor die 3 dagen gaan we het volgende doen:

• shoppen
  • naar de zee
  • ?

we hebben geen idee wat we als laatste uitje zouden kunnen doen…
ik stelde al voor het dolfinarium of een pretpark maar dat vinden ze te duur.

hebben jullie misschien nog ideen wat we zouden kunnen gaan doen?
ik was al van plan misschien een beauty workshop met beauty en makeup…maar dat weet ik nog niet zeker en ik weet niet waar xd

hebben jullie misschien nog een niet al te duur idee?

1 topic is genoeg

beauty workshop is waarschijnlijk niet goedkoper dan dolfinarium.
Voor pretparken/dolfinarium/andere dierentuinen zijn vaak aanbiedingen (vakantieveilingen, of zegels sparen bij supermarkten), dan is het niet zo duur.
Je kunt ook een leuk park bezoeken en wandelen als het niks mag kosten.

of je kan naar een gratis festival! daar zijn er genoeg van deze zomer

Walibi is nu bij hema voor 23.50 ipv 34.50 dus dat valt mee

En misschien naar een mooi plekje in Nederland en daar dan gaan picknicken ofzo? Misschien een fotoshoot houden, gewoon leuke foto’s maken. Of plaatsen bezoeken waar je nog niet bent geweest en dan ergens wat gaan drinken.

Ik zou gewoon een dagje naar Maastricht, Utrecht, Amsterdam, Groningen of een andere leuke stad gaan en dan zien wat je daar gaat doen! Gewoon in een parkje chillen, misschien wel naar een gratis festival inderdaad, nog een beetje shoppen, rondlopen, naar de bioscoop, enz. enz. De stad is altijd leuk. :slightly_smiling_face:

Er is al eens een topic gemaakt met heel veel ideeën (:

Zelf ga ik dit jaar ook weer tienertoeren met vriendinnen, nog niet alles staat vast maar onze ideeën zijn een dagje Amsterdam met winkelen, wandelen langs de grachten en picknicken in het vondelpark. Een dagje langs Utrecht en daarna naar Den Bosch waar we kunnen slapen bij een vriendin waarna we de volgende dag een dagje in Maastricht kunnen doorbrengen.

Andere leuke ideeën zijn bv het strand, pretpark, of leuke plaatsen Groningen, Utrecht, Amsterdam, Haarlem, Middelburg, Den Bosch, Gouda, Delft.

Hier is een linkje naar het oude topic, misschien zie je hier nog wat leuke ideeën voorbij komen. Het topic had ik zelf aangemaakt en was toch wat ouder dan ik had verwacht haha! :cold_sweat: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-algemene-tienertoer-ns-topic-240003.0.html