Tienertoer Cultuurkaart/NS

Hee meiden!
Ik was van plan om deze zomervakantie gebruik te maken van de tienertoer.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hier de info van de website van cultuurkaart:

[i]De Tienertoer is terug van weggeweest! Deze zomer kan iedereen van 12 tot en met 18 jaar met een Cultuurkaart, drie of vier dagen onbeperkt door Nederland reizen met NS treinen. Met het Tienertoerkaartje krijg je drie reisdagen voor ¤ 33,- of vier reisdagen voor ¤ 40,-, binnen de reisperiode van 8 tot en met 21 augustus. En laat er dan nou net heel veel leuks te doen zijn. Wat dacht je van de musical Mary Poppins of de Artis ZOOmeravonden? Met CJP krijg je daar ook nog eens goede kortingen op, dus stop ‘m in de portemonnee die Cultuurkaart.

De feiten op een rijtje:

• Voor Cultuurkaarthouders van 12 t/m 18 jaar.

• De Tienertoer is hier te koop van 27 juli t/m 17 augustus 2011.

• Je kan kiezen voor drie dagen reizen voor ¤ 33,- of vier dagen reizen voor ¤ 40,-.

• De reisperiode is van 8 t/m 21 augustus 2011.

• Je betaalt je ticket in de CJP webshop met iDeal.

• De dagen waarop je reist hoeven niet aansluitend te zijn, maar moeten wel allemaal in de periode 8 t/m 21 augstus 2011 liggen.

• Na aankoop krijg je 3 of 4 codes waarmee je in NS webwinkel je treinkaartjes per reisdag kunt verzilveren.[/i]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik weet nog niet precies waar ik heen wil enzo, nu denk ik dat er nog wel meer meiden op girlscene zijn die hier gebruik van willen maken. Dus, mijn vraag. Hebben jullie ideeen waar je hiermee heen kan gaan? Bijvoorbeeld festivals, leuke musea’s of leuke plekjes om te overnachten? Alle ideeen zijn welkom!

p.s. ik hoop dat dit niet gezien wordt als reclame, want zo is het dus echt niet bedoeld.

Hee!
Ik heb daar indd ook naar gekeken. Helaas heeft het bij mij geen nut, omdat ik 4 dagen in de week werk. Maar op de site van CJP stonden ook ideeen waar je heen kon gaan. En daar kreeg je dan met je cultuurkaart ook korting op! Ik weet niet of je dat al wist? :slightly_smiling_face:

Jaa ik kreeg ook een mail, misschien dat ik dat ook ga doen samen met een vriendin, we wouden sowieso en weekendje naar een van de kamers van haar zussen gaan in groningen of in limburg en dan zouden we ook nog mooi met de trein overal heen kunnen reizen. (:

Handig.

Ik zit erover te denken om het te kopen, maar dan ga ik naar een vriendin toe in de buurt van Amsterdam. Was namelijk al van plan om daar een keer deze vakantie te logeren en als je zo goedkoop met de trein kan is het helemaal handig.

@PRODIGY ja, dat had ik gezien. Stonden wel leuke dingen tussen op zich, maar waarschijnlijk ga ik samen met een vriendin die dat niet echt wat vind (denk ik), naar een musical bijvoorbeeld, maar ik kan het haar natuurlijk altijd vragen:)

jaaa, ik ga het waarschijnlijk doen met een paar vriendinnen

Ik heb hem gewoon via NS gekocht, dan heb je geen cjp-pas nodig want die heb ik perongeluk weggegooid.

Iemand nog een leuk idee? Ik wil dit ook gaan doen (:

ik ga het met mijn nicht doen! heb er nu al zin in haha.

ik ga dit waarschijnlijk ook doen met mijn zus :slightly_smiling_face:

Ik vind het stom =[ Ik ga de 25e naar maastricht, ik woon bij alkmaar en ik ga daarna naar enschede, in 4 dagen. Bedáánkt NS.
Maar ach, dat zou maar 2 euro schelen ofzo, want ik heb al korting. Bedankt dure NS.