Tienermoeders (Lotgenoten gezocht!)

Ben jij op jonge leeftijd moeder geworden of ben je jong en nu in verwachting? Stuur me gerust een berichtje, ik wil graag in contact komen met meisjes die hier ook mee te maken hebben… :slightly_smiling_face:

Groetjes.

Er is een speciaal topic ‘ik wil zwanger worden/ben zwanger geweest’, misschien kun je daar een oproepje in doen?

ik heb je wel een berichtje gestuurd

Dit gaat toch niet per se over zwangerschap? Ik vind het een heel goed initiatief dat er zo’n topic wordt gestart! Overigens ben ik geen tiener meer en kan ik niet meepraten.

Haha mocht je wel een kind hebben dan zou ik het alsnog heel fijn vinden als je, je ervaringen met mij zou willen delen :slightly_smiling_face:

Ik zou heel graag mijn ervaringen delen, alleen heb ik helaas nog geen kindje gekregen! Ik wil al een tijd kinderen met mijn vriend en hij wil dit ook met mij, maar ik ga net met een interne opleiding beginnen naast het werken en we hebben net een huis gekocht, dus ik wacht er mee. Maar naar wat ik begrijp, heb je zelf een kindje gekregen en ben je nog heel erg jong? Vind je het fijn om erover te praten? :slightly_smiling_face:

Ah zo, ja dan kan je beter nog even wachten inderdaad!
Ik ben nu zwanger, en vind het juist heel lastig om er gewoon met mensen uit mn vrienden kring enzo over te praten. Vandaar dat ik dacht ik kan beter hier iemand zoeken om ervaringen mee te delen, en ook om te horen hoe anderen tegen de situatie aankijken

Wauw, heftig! En hoe is je situatie? Ben je samen met iemand? Hoe reageerde je omgeving?

We hebben niks met elkaar, laten we het daar op houden… En ik heb het niet echt aan veel mensen verteld, dit omdat ik heel erg bang ben voor de reacties en omdat ik er nog niet zeker van ben of ik het kindje wil houden…

Ow jeetje, dat is wel heftig, zeg. Hoe oud ben je eigenlijk? Wel moeilijk om zoiets groots voor jezelf te moeten houden. Hoe ver ben je zwanger nu?

Ik stuur je een berichtje oke?

Ja, dat is goed.

Ik kan je geen bericht sturen…

Nu wel?

Nee…

Sterkte meid! Ik hoop dat je niet al te jong bent, denk er goed overna en maak keuzes die goed voor JOU en je kindje zullen zijn. Ik wens je heel veel succes :kissing:

Dit topic hebben we ook: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-amp-zo/het-ik-wil-zwanger-wordenben-zwangerben-zwanger-geweest-topic-307440.html.

Ik weet niet of er veel tienermoeders in reageren.