Nou ik ga een verhaal schrijven ik doe het voor het eerts het leek me el leuk dus als je tips wil geven ( graag zelfs) lat het dan achter.
Daar zit ik dan te wachten op de eerste weeen. Ik kan het gewoon niet geloven alle mijn gebeurtenissen flitste de laatste tijd zo snel voorbij, laat ik bij het begin beginnen.
Hey Eva ga je mee naar de scnackbar. Rosa doe niet zo dom denk je nou dat ik daar nu zin in heb. Ik ben niet het juiste gezelschap en dat weetje. Met een teleurgestelde blik beantwoord Rosa `sorry ik wou je alleen wat opvrolijken´. Ik heb spijt van wat ik heb gezegd, ze wou me alleen helpen Oke ik ga mee. Rosa kijkt me aan en zegt. Ik weet dat het pas is gebeurd maar je moet er overheen er zijn zat jongens en veel beter dan Mike. Ze heeft gelijk ik kan tog niet mijn hele leven treurig zij op een jongen dat me heeft gedumpt. We bestellen een patatje met en gaan zitten. Bijna de hele school is er, zegt Rosa. Ja, het is egt druk. Opeens wijst Rosa met haar vinger naar iemand, is dat niet iemand voor jou. Moeten we het dan alltijd alleen over jongens hebben. Echt Rosa weer ze is gek op jongens. Ze heeft volgens mij haar eertse verkering gehad op haar tiende ( en nu zijn we 15 ).Een daarna volgde er vele anderen en ze doet het niet omdat ze iemand leuk vindt. Dat is nou het ergste ze doet het omdat ze er lol in heeft. Rosa kom op zeg je weet dat het tijd nodig heeft. Ze zegt dat ik gelijk heb en eet door. Kijk kijk, daar Eva kijk nou ik meen het dit keer meen ik het echt dit is echt iemand voor jou. Ik draai me om en kijk naar de mooiste jongen die ik ooit heb gezien.Zag je dat zegt Rosa en ik draai me weer om, hij lachtte naar je. Het is zo een hunk Eva als je deze kans laat varen neem ik hem wel. Ik twijfel ik kan Mike dit niet aandoen. Waarop Rosa antwoord. Wat meen je die! Herken je het weer hij is degene die je gedumpt heeft. En je wilt hem nog steeds niet los laten ongelofelijk. Kijk nou zelf die jongen lachtte naar je. Volgens mij heeft Mike dat niet gedaan sinds maanden. En kijk hoe hij eruit ziet. Ze heeft gelijk hij heeft blond haar, blauwe ogen en een goede kledingstijl. Ik draai me weer om en ik zie hem doordringenend kijken.