Tienermoeder

Nou ik ga een verhaal schrijven ik doe het voor het eerts het leek me el leuk dus als je tips wil geven ( graag zelfs) lat het dan achter.

Daar zit ik dan te wachten op de eerste weeen. Ik kan het gewoon niet geloven alle mijn gebeurtenissen flitste de laatste tijd zo snel voorbij, laat ik bij het begin beginnen.
Hey Eva ga je mee naar de scnackbar. Rosa doe niet zo dom denk je nou dat ik daar nu zin in heb. Ik ben niet het juiste gezelschap en dat weetje. Met een teleurgestelde blik beantwoord Rosa `sorry ik wou je alleen wat opvrolijken´. Ik heb spijt van wat ik heb gezegd, ze wou me alleen helpen Oke ik ga mee. Rosa kijkt me aan en zegt. Ik weet dat het pas is gebeurd maar je moet er overheen er zijn zat jongens en veel beter dan Mike. Ze heeft gelijk ik kan tog niet mijn hele leven treurig zij op een jongen dat me heeft gedumpt. We bestellen een patatje met en gaan zitten. Bijna de hele school is er, zegt Rosa. Ja, het is egt druk. Opeens wijst Rosa met haar vinger naar iemand, is dat niet iemand voor jou. Moeten we het dan alltijd alleen over jongens hebben. Echt Rosa weer ze is gek op jongens. Ze heeft volgens mij haar eertse verkering gehad op haar tiende ( en nu zijn we 15 ).Een daarna volgde er vele anderen en ze doet het niet omdat ze iemand leuk vindt. Dat is nou het ergste ze doet het omdat ze er lol in heeft. Rosa kom op zeg je weet dat het tijd nodig heeft. Ze zegt dat ik gelijk heb en eet door. Kijk kijk, daar Eva kijk nou ik meen het dit keer meen ik het echt dit is echt iemand voor jou. Ik draai me om en kijk naar de mooiste jongen die ik ooit heb gezien.Zag je dat zegt Rosa en ik draai me weer om, hij lachtte naar je. Het is zo een hunk Eva als je deze kans laat varen neem ik hem wel. Ik twijfel ik kan Mike dit niet aandoen. Waarop Rosa antwoord. Wat meen je die! Herken je het weer hij is degene die je gedumpt heeft. En je wilt hem nog steeds niet los laten ongelofelijk. Kijk nou zelf die jongen lachtte naar je. Volgens mij heeft Mike dat niet gedaan sinds maanden. En kijk hoe hij eruit ziet. Ze heeft gelijk hij heeft blond haar, blauwe ogen en een goede kledingstijl. Ik draai me weer om en ik zie hem doordringenend kijken.

a

a

dankje voor je tip zal ik doen

idd Mooslove

a

IK PLAATS MORGEN NOG EEN STUKJE WANT NIET ECHT HEEL VEEL MSEN EBBEN HET GELEZEN verder gaan ?

Ik ga ze meeen bekijken

ik heb gelezen

verderrr…

mooslove vndt je het een leuk begin want as da niet zo is weet ik dat ik moet stoppen. Dus ?

Oke ik kon niet wachten dus hier nog een stukje

Ik kan niet afblijven van die ogen. Ik kan er wel in verdrinken nu pas begrijp ik wat ze in boeken bedoelen. Het bestaat echt hoor liefde op het eerste gezicht ik kan nergens meer aan denken wel jammer dat ik hem niet meer zie. Ik loop de school binnen met tegenzin. Ik heb de laatste uren niks gehoord van wat de meester zei. Ik dacht alleen aan die jongen die bij de scnackbar was. Er is iets raars aan hem maar Ik weet niet wat het is. Ik loop met gebogen hoofd naar huis. Het is maar 5 minuten lopen. Ik bots tegen iemand aan, mijn tas valt. Ik raap het op en ik schrik. Ik kijk in dezelfde doordringenende ogen als die jongen in de scnackbar. Hij is het ik, wordt verlegen en kijk naar de grond. Hij pakt me bij mij schouders. Het voelt zo vertrouwd en intens. Hij zegt tegen mij dat hij die keer sinds de scnakbar nergens meer aan kon denken. Ik dacht telkens aan die mooie ogen van je ik kon je niet laten weggaan. Maar ik durfde niet, wat schattig hij durfde het niet. Ik voel wat voor je Eva, en ik wou weten of dat ook voor jou zo is. Ik moet het weten. Ik denk na ik heb nog nooit mij naam gezegt. " Hoe weet jij mijn naam vraag ik". Ik heb het je vriendin horen zeggen. Ik vertrouw het niet helemaal. Maar ik zet snel die gedachte weg, als hij het nog een keer vraagt. Ik voel hetzelfde en ik kon nergens meer aan denken. Heb ik dit gezegt ervoor zou ik dit nooit gedurft hebbben. Het duurde weken voor ik Mike mee uit vroeg. Zie je ik denk nu weer aan Mike vergeet hem Eva er zit een supper hunk voor je die wat voor je voelt. Hij pakt beide mijn handen en vraagt of hij mijn nummer mag.

Iets meer enters? (: Maar verder!

en verder of niet

Dankje zal ik doen

a

Thanks morgen weer ik ben nu egt stuk

Of tog maar oke hier nog een stukje het is wel heftig
Ik heb nu al 3 weken met Ralf die dag dat hij mijn nummer vroeg belt hij mij elke dag. En we hebben al 5 keer afgesproken. Weinig zou je denken voor een relatie van drie weken. Maar ik woon in Utrecht en hij in Rotterdam. We hebben nog niet gezoent ik zou het graag willen maar ik denk dat hij nog tijd nodig heeft. De telefoon gaat en ik neem op. Hey sgat, ` zegt Ralf. Hey. Ik wou vragen wil je naar mijn huis komen. Zal ik het doe mij ken hem maar drie weken en je weet nooit wat er zal gebeuren. Doe het voor mij Rosa ik heb je gemist. Ik heb een verassing voor je. Waarom ook niet. Even later sta ik voor zijn deur hij is 18 en heeft al een eigen huis. Zal ik aanbellen, ik ueb een vreemd gevoel in mijn buik hetzelfde gevoel als je denkt dat er iets ergs zal gebeuren. Kom op Eva moedig ik mezelf aan. Ik bel aan. Na een paar seconden doet Ralf open. Hey schoonheid ik wordt rood dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegt. Kom binnen mij heb een verassing. Wauw Ralf je hebt echt een mooi huis. Dankje mijn moeder heeft het ingericht ik loop de woonkamer binnen mijn ogen worden groot. Op de tafel staat er een desert mer romatische rozen op de vloer die ergens naar leiden. Hij pakt me hand en zegt dat ik moet zitten op de stoel. Eva ik wil dat je weet dat ik van je hou en ik alleen aan jou kan denken ik laat je nooit in de steek en sta alltijd voor je klaar. Mijn ogen wprden rood en de eerste traan vindt zich al plaats. Dat is zo lief ralf dat heeft nooit iemand tegen mij gezegt. Ik hou van je. Na het eten bregt hij mij naar zijn kamer. Er zit een balkon bij het is al donker. Alsof dat wat uitmaakt mijn ouders maken zich nooit zorgen over mij. Ik kijk naar het mooie uitzicht en Ralf komt naast me staan. Hij kijkt me aan en komt steeds dichterbijer en zijn lippen vinden plaats op de mijne. We zoenen intens en even later liggen we op elkaar in zijn bed. Ik weet niet of ik dit wel wil Ralf gaat het niet te snel tuurlijk niet liefje ik doe je geen pijn. Maar heb je wel een condoom ja tuurlijk schat denk je nou dat ik dat vergeet. En hij doet me trui uit. Vijf minuten later liggen al mijn kleren op de grond. Kleed me uit Eva kom op niet zo verlegen. Ik doe zijn trui uit en zijn kleren liggen ook op de grond. Hij begint me te zoenen en gaat steeds lager naar mijn nek. Hij hijgt hard. Wil ik dit wel hij zit de twijfel in mijn gezicht en zijn ogen staan gemeen. Je kunt niet meer terug Eva of beng je soms bang. Hij kietelt me en zegt dat het mijn buurt is. Hij zegt dat ik zijn buik moet likken. Ik lik zijn buik en even later gaat zijn kruis in de mijn. Ik vind het tog raar eigelijk wou mij dit niet, hij beveelde alles. Maar tog hij blijft me vriendje het is tog normaal dat ik naar hem luister.

<en verder

ik heb er een paar fouten in sorry maar ik doe ect m best wat vindt je

Ik zeg stoppen, want ik vind niet dat jij je best doet. Als jij je best zou doen, zou je de reacties lezen en de tips eruit halen (= in dit geval: aanhalingstekens gebruiken). Het is onleesbaar als je dat niet doet. Ik zie geen enkele verbetering vanaf het eerste stukje.

Ik ga de moeite ook niet doen om je tips te geven, want je doet er toch niets mee.

Oké, één tip dan: pak een boek, sla het open en kijk hoe het er van binnen uitziet. Pas je stukje daarop aan.

Ik ben het helemaal eens met MissAwesome