Tie-side Bikinibroekje

Hoi, ik heb hier net een account aangemaakt speciaal om deze vraag te stellen.

Ik heb laatst zo’n “tie-side” bikinibroekje gekocht, zo heet het geloof ik? Ik had het liever ook niet gedaan, maar in alle winkels waar ik kwam hadden ofwel de broekjes zo’n strik, of het topje. Ik heb te nare ervaringen met zo’n strik voor het topje, dus toen koos ik maar voor een strik aan het broekje, aan allebei de zijkanten.

Nu ga ik morgen zwemmen en nu ben ik gaan twijfelen. Het is te laat natuurlijk, ik kan nu toch niks anders meer kopen maar ik weet niet. Ik heb wel vaker broekjes gedragen met van die strikjes maar op de een of andere manier ziet dit er bloter uit, voor mijn gevoel. Misschien omdat de touwtjes al iets eerder beginnen?.. Vooral vanaf de zijkant lijkt het nu best wel raar. Ook vanachteren zie je wel een aardige ronding van mijn billen eruitsteken. Omdat mijn billen en bovenbenen toch al best fors zijn, weet ik niet of dit er wel geweldig uitziet… Het maakt me niet echt uit of mijn benen te dik zijn o.i.d., maar ik ben wel bang dat het te revealing is.
Natuurlijk gaat het er anders uitzien als het nat is, maar ik weet niet of dat het beter of erger gaat maken. :x

Nu is mijn vraag: hoe kijken jullie tegen zo’n bikini aan? Vinden jullie het te bloot of gewoon normaal? Als het echt alleen maar touwtjes aan de zijkanten zijn?

Het is natuurlijk wel iets bloter dan een normaal broekje naar het zorgt wel voor optisch langere benen. Ik zou me er niet te veel zorgen over maken, de helft van de meiden heeft volgens mij zon broekje

Bedankt, ja daarin heb je eigenlijk wel gelijk. Ik ben alleen bang dat het vanaf de zijkant eruit gaat zien alsof ik een string draag o.i.d. haha. Maar nou ja.