Tickets bemachtigen

Hoi,
Wat zijn jou tips om nou zo snel mogelijk de tickets te kunnen krijgen? Al een halfuur van te voren op de site of…?? Ben wel benieuwd :slightly_smiling_face:

Gewoon zo snel mogelijk bestellen?? :’)

Tips om goedkoop zijn er wel verschillende manieren maar zo snel mogelijk = ook gewoon zo snel mogelijk of lees ik de situatie verkeerd in?

Beetje rare reactie, ze vraagt gewoon om advies toch? :cold_sweat: ^

Naja, in ieder geval. Er is volgens mij niet echt een tip om sneller te zijn dan de rest. Ik neem aan dat dit over concertkaartjes gaat?
Wat ik heb gedaan is gewoon zoveel mogelijk toestellen in de ‘rij’ laten staan. Ik weet niet meer hoelang, ik denk een kwartier ongeveer? Dus dan heb ik drie laptops die de site van Ticketmaster open hebben staan en vanuit daar bekijk ik welke het eerste door de wachtrij is en dan bestel ik gewoon mijn kaartjes.

Jaa concert kaartjes :slightly_smiling_face: En thankss, ik verwacht niet een hele drukke verkoop dus ik hoop dat het met 1 apparaat ook gaat lukken… zit op dat moment op school jammer genoeg haha

Ohhh dan lukt het makkelijk, waar ga je naar toe? :slightly_smiling_face:

Je hoeft trouwens niet per se al een uur van tevoren op de site te zitten. 5 minuten van tevoren is ook prima. Op het tijdstip van de verkoop wordt iedereen in de wachtrij gehusseld en dan moet je gewoon geluk hebben.

Ik vraag ook na mijn reactie of ik het verkeerd heb ingelezen…

Je hoeft trouwens niet per se al een uur van tevoren op de site te zitten. 5 minuten van tevoren is ook prima. Op het tijdstip van de verkoop wordt iedereen in de wachtrij gehusseld en dan moet je gewoon geluk hebben.

Dat klopt niet helemaal. Ik was een keer een halfuur voor de kaart verkoop op ticketmaster en stond toen al in de wachtrij. (Je krijgt dan ook de tip niet de pagina te refreshen) het beste kan je gewoon met een groepje mensen proberen die tickets te bemachten door meerdere toestellen te gebruiken

^ Staat op de website van ticketmaster, dus ik neem aan dat het wel klopt :slightly_smiling_face:

“Om 10.00 uur gaan de virtuele poorten open en krijgt iedereen een willekeurige plek in de ‘wachtrij’. Waarom dit zo werkt? Omdat een wachtruimte pas ontstaat wanneer het echt druk is op de site. Het is dan onmogelijk om te bepalen, wie er vooraan hoort te staan. Op deze manier heeft iedereen een gelijke kans. Of je er nou om 7.00 uur was, of om 9.55 uur.”

Ja maar deze wachtrij wordt door elkaar gehusseld