ticketmaster.nl doet 't niet!?

Ik wil kaartjes voor Florence + the Machine bestellen maar op ticketmaster krijg ik de hele tijd de melding
Sorry, Er zijn momenteel geen plaatsen beschikbaar die voldoen aan uw zoekcriteria. Probeer één van de volgende opties:
•Verminder het aantal
•Zet de prijs categorie op “best beschikbaar”
•Zet de sectie op “best beschikbaar”

Ik heb alles al geprobeerd, maar niks werkt. Een vriendin van mij probeert het ook maar zij krijgt ook de hele tijd die melding. Nog meer mensen die hier last van hebben? Hoe kunnen we nu aan kaarten komen?

Uitverkocht?

Die zijn dan idd hoogstwaarschijnlijk uitverkocht. Voor de zekerheid kun je kijken op de site van het podium waar ze optreden (Tivoli/Melkweg/oid) en dan kun je daar zien of ze uitverkocht zijn (of kopen).

Dacht dat die kaartjes sowieso al paar weken uitverkocht waren, maar kan zijn dat ik het mis heb.

Op de site van paradiso staat van niet.

FLORENCE + THE MACHINE
Paradiso Grote Zaal
Amsterdam, Nederland
2012-04-01
19:30
Meer info
Geen tickets beschikbaar

Uitverkocht dus!

Als je via de site van paradiso een ticket wil komen kom je toch weer op die site uit. En daar staat dat het uitverkocht is.

Niks aan te doen dus.

Huh, wat raar, ik krijg die melding dus helemaal niet!

Klopt, ik zei het ook alleen maar omdat ik bij ticketmaster in de rij werd gezet en dacht dat dat bij jullie ook zo was, en dan is het sneller om via paradiso.nl te kijken. : )

Oja, nu krijg ik die melding dus ook. :frowning_face::frowning_face::frowning_face::frowning_face::frowning_face:

GVD ^%##$*%^*%$$#%^(^$%#

Joepie! Goed nieuws! Een kwartier geleden probeerde ik 't nog eens en het is gelukt: IK HEB KAARTJES!

Dus als er nog mensen op zoek zijn… sla je slag nu het nog kan!

Florence was binnen 4 minuten uitverkocht :’’’’’’’’’’’’) fucking erg balen vanmorgen. Maar ik weet niet waar je woont, anders kun je t in Duitsland proberen :slightly_smiling_face:

Oh grapje, zie net dat je al kaartjes hebt. Mazzelpik!

Ja, ik dacht ook dat het binnen 4 minuten uitverkocht was omdat ik toen de hele tijd zo’n melding kreeg dat er geen tickets meer waren. Maar toen ik het rond kwart voor 12 nog een keer probeerde, lukte het wel gewoon! Super blij =)