Ticketloket fake?

Ik heb vrijdag bij ticketloket kaartjes besteld voor Nickelback,
omdat ik weinig tijd had heb ik toen geen info gezocht over de site.
Net googlede ik ticketloket, en blijkt dat veel mensen betaalden voor hun ticket, maar nooit een ticket kregen…
Is er iemand die ervaring heeft met de site?
Ik denk dat ik maar van het ergste moet uitgaan… :c

Eigen schuld. Moet je maar je tickets bestellen bij één van de officiële ticket verkoop websites.

Dom zeikwijf dat je bent, daar vraagt ze toch niet om?

OT, geen ervaring sorry. Hoop dat je mazzel hebt!

Je moet sowieso nooit bij dat soort dingen kaartjes bestellen, daar betaal je veeeeel te veel. En idd, risico dat je de kaartjes nooit krijgt :confused:

Doe niet meteen zo bot? Het concert was uitverkocht, en er zijn altijd sites die kaartjes duurder doorverkopen en die wél betrouwbaar zijn? :’)

Ze hebben een KvK nummer dus als je ze niet binnenkrijgt, mail je ze… doen ze er niks aan ga je naar de kamer van koophandel : )

Ohja is ook zo ! Thanks : )

Als je je kaartjes niet krijgt, moet je gewoon je geld laten terug boeken door je bank. (desnoods hun rekening nummer laten blokkeren)

Hun een aangetekende brief sturen met daarin, dat je je kaartjes nooit heb gehad, en je dus niet betaald, en anders aangiften doet wegens oplichting. (alleen als je je kaartjes nooit krijgt he:P loop een beetje op de zaken vooruit)

Bij mij heeft dit gewerkt een x (dan om iets heel anders) en ik was na 1 brief van ze af :slightly_smiling_face:

Maar ik hoop natuurlijk voor je dat je je kaartje krijgt!

^ Oke dankjewel! Ja ik wacht nog even af en als ik ze niet krijg ga ik dat idd doen… Bah ik haat oplichters… Het ziet er wel heel professioneel uit maar die verhalen die k gelezen heb laten zien dat t niet klopt… Helaas